Gå til innhold
Hundesonen.no

To whippet valper ledige til riktig hjem


Recommended Posts

Valpene etter INT.NO.SE.CH. Siprex Didrik og Pearl´s Legacy´s Back In A Flash er nå snart 7 uker gamle. Det er trygge valper som begynner å bli klare for verden! :D Fire av dem er reservert, mens to (en hannhund og en tispe) er fortsatt ledige til riktig hjem. :) (Se bilder under).


Ta gjerne kontakt ved interesse eller for en hyggelig hundeprat.
Annonse kan sees på finn med finnkode: 68047445

Vakre Charming "Charm" og Cinderella "Cindy". :wub: Hannhund og tispe av rasen whippet fortsatt ledige til riktig hjem. 

IMG_9174.thumb.JPG.fe8fcadc25527054a8a93

Charm, da han var 5 uker gammel

IMG_9053.thumb.JPG.13273a972b7086af99ccc

Cindy, da hun var 5 uker gammel

IMG_8781.thumb.JPG.684f90c8dbebfe8bbd894

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lunatic skrev:

Flyttet tråd til riktig underforum. Moderator Lunatic

 

Og i samme slengen jeg kommentere det fantastiske, lille trynet til Cindy :wub: Skikkelig fint bliss! Og brindle daaaa. Jeg vil ha sånn whips om jeg noen gang skal ha whips :) 

Å :icon_redface: Tusen takk! :D Går litt fort i svingene her innimellom... Hehe! Ja, jeg også synes blisset til Cindy er helt fantastisk :wub: Alle valpene i kullet ble brindle, men i ulike farger. Veldig gøy!! :D Alt fra lyse til mørke. Hehe! Det er bare å gi beskjed om du er interessert :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anebamptonkarlsen skrev:

Å :icon_redface: Tusen takk! :D Går litt fort i svingene her innimellom... Hehe! Ja, jeg også synes blisset til Cindy er helt fantastisk :wub: Alle valpene i kullet ble brindle, men i ulike farger. Veldig gøy!! :D Alt fra lyse til mørke. Hehe! Det er bare å gi beskjed om du er interessert :ahappy:

Jo, men sånn mørk, "ordentlig" brindle er så utrolig vakkert. :wub: Det er kun det som er brindle i mitt hode  :P 

haha, jeg skal for det første ikke ha valp før bikkjus klarer å være alene. For det andre så skal jeg ikke ha whippet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...