Gå til innhold
Hundesonen.no

Ung Malinois hannhund trenger nytt hjem


Recommended Posts

Casper er en ung malinois hannhund som kommer fra forsvaret. Han er en virkelig flott fyr med mye potensialet! Han er grunntrening i lydighet, selger sjela si for en leke eller godbit. men krever en eier som vet hva det innebærer å være en malinois. Jeg har hatt han midlertidig hos meg i drøye to uker nå, så jeg kjenner han ikke kjempe godt, men begynner å få et bilde av han hvertfall. Nå har han dratt videre fordi jeg ikke kunne passe han lengre, men jeg lovet de som har han nå å spre ordet om han. 

Casper er veldig miljøsterk og har tatt alle utfordringer på strak labb. Han har forsåvidt ingen diller, og går overens med de fleste, men vil nok absolutt ha det best i et hjem hvor det bare er han. Han ble tatt ut av forsvarets program fordi han har mild hoftedysplasi (c), men klinisk er han helt frisk. Etter forsvaret har han blitt en kasteball bare av uflaks. Han havnet i et hjem som ikke hadde kapasiteten eller kunnskapen til han, og etter det har han bare vært midlertidig her og hos en venninne. Han ser heldigvis ikke ut til å ha tatt noe skade av det, og han er åpenbart en hund som kan nå langt i de rette hender. Nyter å koses av alt og alle, og er med på alt av aktiviteter. 

Jeg har som sagt ikke Casper her lengre, men kan gjerne sette interesserte i kontakt med de som har han nå. Han holder til ved Gardermoen.

IMG_3077.jpg

IMG_3081.jpg

IMG_3162.jpg

IMG_3185.jpg

IMG_3245.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
16 minutes ago, irenehovisto said:

Da må ni oppdatert deres sider 

Dette er et diskusjonsforum hvor det er lov å poste annonser. Det som postes blir liggende for ettertiden. Jeg anbefaler deg å sjekke raseklubben for Belgisk fårehund eller finn.no for aktuelle annonser med hunder til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...