Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand 12. - 13. mars


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sbtlita skrev:

Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans emoji23.pngemoji23.png

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sbtlita skrev: Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans [emoji23][emoji23]

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se [emoji6]

Det stemmer det, hadde glemt av den delen [emoji23]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

Send en mail til  utstilling @nkk.no så gjør vi så godt vi kan ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden gubbe som dømmer borzoi er Sloughi LC/utstillings oppdretter melder jeg naken - altfor edel ungjente :)  Og Terkel i bruks. Så lenge fyren driver med LC så får jeg appelere litt til den delen av ham , om jeg melder championklassen tenker han nok at den hunden der kan aldri i livet løpe og gir oss gul :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...