Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen/Etne 13-14 februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Ilo er påmeldt i valpeklasse.

Han har begynt å få noen voldsomme fakter når vi går tur. Begynt å småbite i lår og votter. Så med mindre vi får plukket det av han før utstillingen er jeg litt skeptisk. Litt i lengste laget å kjøre og jeg har lite lyst til å bli angrepet mens vi er i ringen. :frantics: Mistenker at dette er unghundfakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Blir visst et par Sonehunder der :D

Og du er ikke alene @Ilosan... Av og til trotror jeg det er iblandet kenguru, så at jeg skal løpe forsåvidt å få ham til å stå pent oppstilt er jeg ikke så sikker på :P

Heldigvis får jeg med meg et par treninger i forkant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ilosan skrev:

Ilo er påmeldt i valpeklasse.

Han har begynt å få noen voldsomme fakter når vi går tur. Begynt å småbite i lår og votter. Så med mindre vi får plukket det av han før utstillingen er jeg litt skeptisk. Litt i lengste laget å kjøre og jeg har lite lyst til å bli angrepet mens vi er i ringen. :frantics: Mistenker at dette er unghundfakter.

Det er akkurat det de skal gjøre på valpeshow ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
På 22.1.2016 at 1:42 AM, Emilie skrev:

Hvis alt går som planlagt kommer vi. Chibs skal stilles i junior for første gang. 

Husker første gang jeg skulle stille i juniorklasse med Aragon. Gikk fra å bare få BIR og super kritikk som valp, til å få Very Good og et høflig "takk for i dag". Snakk om fallhøyde! 

Men hvis det er Schäferen du skal stille så ser de vel ikke så veldig mye variasjon mellom hundene og kvaliteten? Har hatt Schäfer for maaaange år siden, men stilte ikke, så aner egentlig ikke. Men ser for meg at de ser mer ferdige ut selv i juniorklassen enn en Pappillon med pels som vokser rart og i forskjellig tempo på forskjellige steder på kroppen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2016 at 10:16 PM, *Kat84* skrev:

Blir visst et par Sonehunder der :D

Og du er ikke alene @Ilosan... Av og til trotror jeg det er iblandet kenguru, så at jeg skal løpe forsåvidt å få ham til å stå pent oppstilt er jeg ikke så sikker på :P

Heldigvis får jeg med meg et par treninger i forkant!

Jeg har isåfall fått innblandet både kenguru og piraja. :pinch:

På 21.1.2016 at 10:22 PM, JeanetteH skrev:

Det er akkurat det de skal gjøre på valpeshow ;) 

Du er velkommen til å få handle dyret hvis du vil. :P Jeg er en person som blir stresset når ting ikke går som planlagt i hodet mitt! Gjør det jo ikke akkurat enklere å få snappet han ut av det han gjør. :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, *Kat84* skrev:

Husker første gang jeg skulle stille i juniorklasse med Aragon. Gikk fra å bare få BIR og super kritikk som valp, til å få Very Good og et høflig "takk for i dag". Snakk om fallhøyde! 

Men hvis det er Schäferen du skal stille så ser de vel ikke så veldig mye variasjon mellom hundene og kvaliteten? Har hatt Schäfer for maaaange år siden, men stilte ikke, så aner egentlig ikke. Men ser for meg at de ser mer ferdige ut selv i juniorklassen enn en Pappillon med pels som vokser rart og i forskjellig tempo på forskjellige steder på kroppen :P 

Hehe, ja, jeg er forberedt på at det ikke nødvendigvis går vår vei. Poden ser ikke helt "ferdig" ut kan man si, og det er det ikke alle dommere som tar hensyn til. Nå er han også en type som heller ikke alle dommere foretrekker, så vi får bare se hva som skjer.

Det er sankt bernhardshunden som skal stilles. Han er akkurat blitt ti måneder. Schæferen er 13 år straks, så hun skulle jeg gjerne ha stilt i veteran, men det ser ikke ut til at det er schæfer i år :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
31 minutter siden, Emilie skrev:

Ok? Fikk ikke til å melde på unghunden til venninnen min og tok det for gitt at det ikke var schæfer i år. Men da prøver jeg igjen :)

Rart... Siste påmeldingsfrist er i morgen hvis jeg ikke husker feil, så prøv et par ganger til. Hvis ikke så er det sikkert bare til å ta kontakt med ansvarlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Så den jeg også :)

Sjef er ikke overraskende alene. Etter en kjapp titt på resten av gruppa ser det ut som at det er totalt 8 valper i gruppe 1. Kan hende jeg har rotet da, for noen raser blir jeg overrasket over hver gang jeg leser om i gr. 1 :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, HeleneFS skrev:

Takk, står det tid? Ser det er lørdag så da utgår det muligens uansett, men om det ikke er grytidlig så kanskje jeg drar ned.

Oppmøte klokken 10 :) 

Finner ikke ut når finalene går jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, *Kat84* skrev:

Så den jeg også :)

Sjef er ikke overraskende alene. Etter en kjapp titt på resten av gruppa ser det ut som at det er totalt 8 valper i gruppe 1. Kan hende jeg har rotet da, for noen raser blir jeg overrasket over hver gang jeg leser om i gr. 1 :teehe:

Jeg kommer til 12 raser i gruppe 1 valp  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...