Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som kan passe labrador 8-10.mars?


Siljesen
 Share

Recommended Posts

Legger ut melding her i tilfellet noen kan hjelpe meg. Jeg skal på nettverkssamling med jobb 8-10.mars, og lurte på om det er noen snille sjeler som kan passe en glad labrador gutt? Jeg flytter til Arendal  i slutten av februar, og samlingen er i Lillestrøm. Er ute etter noen i strekningen Arendal-Porsgrunn, eller om det er noen i Oslo/Lillestrøm området så kan jeg ta ham med dit. Det er snakk om kvelden 8.mars- ettermiddag 10.mars.

 

Litt om hunden: Ecko er en glad labrador født oktober 2013. Han er en rolig gutt, som elsker å gå på tur, rulle seg i snøen og bade i kjent labrador stil. Han er veldig leken, men om andre hunder ikke vil leke og sier ifra respekterer han det. Han går godt overens med andre hunder, kan dra litt i båndet på tur om han har på sele. Vi konkurrerer i rallylydighet og har opprykk til kl 3. 

 

Er det noen der ute som kan hjelpe? Svarer gjerne på spørsmål eller gir mer informasjon.

ecko.jpg

12043950_10153169268266056_2114655055_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gro skrev:

Det er absolutt ikke umulig at han kan være hos meg og Mio emoji5.png Jeg er på jobb da men, så enten må han ligge i bilen i løpet av dagen, eller at han er hjemme alene hos meg og Mio er med i bilen. Går det?

Så snillt, tusen takk! :flowers: Det ser ut til å ordne seg med pass i Arendal nå, skal møte henne når jeg er kommet i hus i sør.  Setter utrolig pris på tilbudet, sier ifra om det ikke ordner seg likevel. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...