Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø, 20-21/2


maysofie
 Share

Recommended Posts

Hvem skal, når og hva? :ahappy:

Lørdag 20. februar
Gruppe 1, 5, 7, 9 og 10
Lydighet klasse 1 og 3
Agility

Søndag 21. februar
Gruppe 2, 3, 6/4, 8
Lydighet klasse 2 og Elite (FCI klasse 3)

Dommerlister

Påmeldingsfrister
Ordinær manuell/elektronisk: 20. januar 2016
Utsatt elektronisk: 1. februar 2016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Også blir det mer gjennomsiktig når folk henger seg opp i bagateller for å forklare hvorfor de tapte - at det kanskje var mer enn at hunden var i litt dårlig pelskondisjon som ga en VG, når det også s

.... Willy var visst plutselig påmeldt, han...  

Utover å telle deg fram ved hjelp av PM, som Snøfrost forklarte deg, så kan du også kjøpe katalog på utstillingsdagen. Da ser du jo hvilke klasser det er border collie i, om alle hannhundene er påmeld

Keo skal forresten på jakt etter gulsløyfe, igjen :lol:

Siden agility også går på lørdag og det bare er 90kr i forskjell, så tror jeg vi kjører på med det også om prøvestevnet tidligere i måneden går bra. Er superstressa bare ved tanken på å holde tritt med agility, hopp (inkludert briefing) og utstilling samme dag, spesielt ettersom tanken er at jeg skal handle han selv i begge grener. Hva gjør jeg om det crasher med briefing og utstilling, for eksempel? For ikke å snakke om at jeg er en mester på å rote bort startnumre:frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, maysofie skrev:

Keo skal forresten på jakt etter gulsløyfe, igjen :lol:

Siden agility også går på lørdag og det bare er 90kr i forskjell, så tror jeg vi kjører på med det også om prøvestevnet tidligere i måneden går bra. Er superstressa bare ved tanken på å holde tritt med agility, hopp (inkludert briefing) og utstilling samme dag, spesielt ettersom tanken er at jeg skal handle han selv i begge grener. Hva gjør jeg om det crasher med briefing og utstilling, for eksempel? For ikke å snakke om at jeg er en mester på å rote bort startnumre:frantics:

Er du alene i rasen, er det ikke noe problem å få flyttet eksteriørbedømmelsen - bare snakk med ringsekretær i god tid. Er det flere i rasen, må du høre med dem om det er greit å flytte alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg også planer om å dra gitt! Endelig et år det ikke kræsjer med NM i kaninhopping, woho! :D 

Jeg tror også jeg skal prøve å stille Kiska for første gang :frantics: Kun for morro skyld, men hadde vært kjekt med gul slufse da. Så vi kommer bare på lørdagen da, også skal jeg gå agility med gamlefar. Så glad jeg ikke skal gå noe LP ihvertfall, det hadde blitt totalt kræsj :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var et NKK raid med Tuva før hun blir for møllspist, men allerede første NKK utstillingen dropper jeg :P Fra tidligere dømminger ser det ikke ut som om dommeren liker Tuva sin type, så da blir det litt langt å kjøre på drittføre (det er alltid drittføre til Bø :lol:) Men jeg har jo så lyst til å stille ut, og februar er jo en så utrolig kjedelig mnd!

Red: Må få meg en ny utstilingshund som trenger ting, da kan det forsvares å reise Norge rundt :P

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å dra, se om jeg får siste CERTet på Mio, men, så har jeg valpekull og veien dit er pyton, så blir vel ikke til at jeg melder på allikevel. Å skaffe valpepass er ikke så enkelt, og ikke vet jeg om noen som skal oppover som gidder ta han med heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Siri skrev:

Jeg har besluttet at vi nesten ikke skal stille noe i år, så vi skal da heller ikke til Bø :). Jeg kjenner allerede nå at det er en deilig tanke :)

Hæ? Hva skal dere gjøre da, da? :o 

Jeg har tenkt å stille i år jeg, og vi hadde tenkt å begynne med Bø :ahappy: Må jo se om disse dommerene er enig med meg i at bebi er ei fin lita frøken :heart::D:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mokken skrev:

Har veldig lyst men etter en liten overraskelse på økonomifronten så har jeg ikke samvittighet til å bruke så mye på påmelding,  reise og overnatting.

2017, da! :ahappy:

Gratis overnatting her, så da slipper du det utlegget ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Trene litt bruks kanskje? Gå mer tur? Stelle litt mindre pels? Ja, sånne ting normale folk gjør tror jeg... ikke at jeg vet helt hva det er, men... :aww: 

Sikker på at i det du hører andre drar, eller du får se katalogen så har du egentlig lyst til å være der :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...