Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Gledens dag!

I følge veterinæren som Mira har gått til tidligere så var det ingenting å si på vekten, jeg derimot fikk sjokk første gang jeg så henne. Kunne sikkert ha skåret meg på ryggraden hennes. Veterinæren kan ikke ha tatt i betraktning at Mira er faktisk er en ganske stor AH. 

Oppdaget raskt at Mira ikke spiste maten sin, men var litt av et matvrak likevel, så jeg overbeviste jeg nåværende eier om å bytte fôr, og for tiden spiser hun mer enn Shiloh-kompisen som sikkert er 30-40 kg tyngre. 

Jeg har vært litt bekymret for vekten mtp manglende matlyst i løpetiden (15 mnd gammel og første løpetid, kom til oss 12 mnd gammel), men i dag kunne vi se at Mira har lagt på seg 6 kg! :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

52 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Du och jag Siri, du och jag! Jeg smiler ofte i løpet av en dag, bare fordi alt er så fint! Jeg liker rutinelivet mitt jeg.

Jeg liker også rutinelivet mitt... også er jeg sånn skikkelig crazywoman av og til, som i kveld når jeg faktisk skal bli med noen på innendørstrening på hundesenteret i Brumundal :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tekopp skrev:

Tror jeg kommer på minst tre datingsider for skeive/lesbiske. Og 3-4 skeive par jeg kjenner som har funnet hverandre via nettsider som ikke var spesifikke datingsider (ei strikkeside, ei om sko, en nettdagbokside og WoW). Det er håp for alle altså :heart:

Ja,da tar jeg gjerne imot link på PM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

For snart to år siden ble terven røntget rett etter jeg kjøpte henne, og veterinæren fant en bitteliten forkalkning i ryggen. Det var ikke noe å bry seg om sa veterinæren, for den var så liten. Etter å ha avlivd forrige hund pga forkalkning samt at terven skulle bli agilityhund så har jeg jo vært bekymret selv om hun ikke ser ut til å ha vondt eller plages. Bestemte meg derfor for å røntge på nytt senere for å se tilstand i ryggen. I dag ble det endelig gjort, hos en annen veterinær. De fant ingenting! :D SÅ lettet og glad, men samtidlig undrende. Som han sa så forsvinner jo ikke forkalkninger av seg selv, men intet påvist i ryggen nå. Skal få hentet de gamle bildene, for han ville gjerne se de for å sammenligne.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snøfrost skrev:

Lykke til dere som skal ut i den store datingverden!  Jeg er ekstremt fornøyd med at jeg aldri mer skal på date eller flirte med kjærestemannen :D

Men man må jo nesten hive seg ut i det for å finne en. 

Menneh, det er jo morsomt å flørte i et forhold - det er jo da det er enklest og morsomst!

5 timer siden, Caroline skrev:

Løpetid! På feil hund! :gaah: Den som fikk sist i forrige omgang får først nå, liksom. Tisper, ass.

:console:

5 timer siden, Cloudberry skrev:

Ja kanskje de har møttes på halvveien langs e6 et sted? :P Her er det ikke såå rart, for den er ikke sånn kjempediger, og vi har alt alt for mye lagringsplass :teehe:

Jeg har jo nettopp flyttet og trodde jeg hadde kontroll på såpass store ting. Pinnekjøttkjelen kan jeg ikke huske å ha sett mens jeg pakket, mens printeren trodde jeg at jeg hadde stående på et rom i det nye huset. Jaja, vi får håpe de er lykkelig alle sine dager.

Min forrige kjæreste fant jeg i elevrådet på videregående skole, så jeg antar det er utelukket å lete der nå.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg burde kaste meg litt ut i nettdating, siden jeg aldri møter noen ellers - men suger på å ta bilder av meg selv og har litt sånn halvangst for alle sånne ting :/ men har lovet å manne meg selv opp innen påske...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg gammeldags som møtte samboern på fest, jeg. :P Starta med klinings første kvelden og siden har det vært oss... Før jeg traff ham hadde jeg noen mislykkede møteplassen-dater og var sikker på at jeg kom til å være evig singel... Godt å høre at det finnes bra menn på internett og at folk finner hverandre! Kjærlighet er koselig uansett hvordan man møtes! :heart:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg mente når man hadde barnesykdommene altså. Kan ikke huske at vi gikk skitur med vannkopper og feber liksom. Men for alt jeg vet er det andre tanker omkring hva som er lurt nå. Da jeg var ung lå man i flere dager i en sykehusseng etter en fødsel også liksom, tidene forandrer seg.

Ja skjønte det, fabulerte bare litt rundt det :) Kan ikke huske å ha hatt annet enn vannkopper selv, da lå jeg i senga og kikka i taket :aww:

Sååå fint ute, om jeg var en sånn som gikk på ski hadde jeg lengta ut i løypa :P Fikk oss en fin tur langs veien da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Føler meg gammeldags som møtte samboern på fest, jeg. :P Starta med klinings første kvelden og siden har det vært oss... Før jeg traff ham hadde jeg noen mislykkede møteplassen-dater og var sikker på at jeg kom til å være evig singel... Godt å høre at det finnes bra menn på internett og at folk finner hverandre! Kjærlighet er koselig uansett hvordan man møtes! :heart:

Fest her og. Vi starta rett på one night stand vi da :lol: Men det er nå 7,5 år siden, vi er nå samboere, forlova, har bikkje og unge på vei, så det er håp for one night stands også :D 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cloudberry skrev:

Ja skjønte det, fabulerte bare litt rundt det :) Kan ikke huske å ha hatt annet enn vannkopper selv, da lå jeg i senga og kikka i taket :aww:

Sååå fint ute, om jeg var en sånn som gikk på ski hadde jeg lengta ut i løypa :P Fikk oss en fin tur langs veien da. 

Vannkopper var jeg bare 1 år når jeg hadde, så det husker jeg ikke, men ellers har jeg hatt det likt som deg. Er man syk er man syk, da blir det kjedelig og ikke noe kos :P Men nå som voksen så henter jeg dyna og setter meg foran tven når jeg er dårlig :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Møtte min nåværende kjæreste på fest mens jeg var med daværende kjæreste, og da jeg fikk gjort det slutt så møtte jeg nåværende kjæreste etter fire mnd igjen. Tok meg 6 mnd med han før jeg innså at ikke alle menn er drittsekker og turte å gi det en sjanse, og nå er det fem år siden vi begynte å date :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg mente når man hadde barnesykdommene altså. Kan ikke huske at vi gikk skitur med vannkopper og feber liksom. Men for alt jeg vet er det andre tanker omkring hva som er lurt nå. Da jeg var ung lå man i flere dager i en sykehusseng etter en fødsel også liksom, tidene forandrer seg.

Så lenge allmenntilstanden er bra så er det jo bare smittefaren man skal ta hensyn til :) Et aktivt barn får du uansett ikke holdt i ro. 

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å dra på skitur med A hvis allmenntilstanden var god ( han er 5 år, det er ikke en treningsøkt liksom ) , men desverre er han plaget med kraftig forkjølelse i tilegg. Da blir det kjedelige dager for oss alle.  Takk gud for hundeparken :wub: 

 

Jeg er også drit forkjølet nå. Vondt overalt og potte tett. Blæh. ..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Så lenge allmenntilstanden er bra så er det jo bare smittefaren man skal ta hensyn til :) Et aktivt barn får du uansett ikke holdt i ro. 

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å dra på skitur med A hvis allmenntilstanden var god ( han er 5 år, det er ikke en treningsøkt liksom ) , men desverre er han plaget med kraftig forkjølelse i tilegg. Da blir det kjedelige dager for oss alle.  Takk gud for hundeparken :wub: 

 

Jeg er også drit forkjølet nå. Vondt overalt og potte tett. Blæh. ..

God bedring til dere begge!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal booke overnatting i Trondheim 1. juli-helgen 2017. Skal dømme spesial ene dagen, men NKK er motsatt dag, så da er det jo fint å ha mulighet for å stille også. Snakket med arrangør om det, og de vil da gjerne at jeg finner overnatting selv, siden jeg tenker å ha hundene med. De kan sove i bilen ettersom jeg tenker å kjøre, men da må parkeringen være i tilknytning til plassen så man helst kan se bilen, ellers må de kunne være med inn (helst begge deler). Tips? Har nesten bare sovet i campinghytter der oppe, og det er ikke uaktuelt nå heller altså. Er ikke så fin på det at jeg på død og liv må bo på hotell :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn det er her: Når jeg tenker at "nuh får det være nok sofing og opp med seg, fikse noe fornuftig" så kommer det enten en katt eller et barn som bare måååå ha fangtid. :aww: Og hvem er man vel til å nekte barnet fangtid? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Caroline skrev:

Jeg skal booke overnatting i Trondheim 1. juli-helgen 2017. Skal dømme spesial ene dagen, men NKK er motsatt dag, så da er det jo fint å ha mulighet for å stille også. Snakket med arrangør om det, og de vil da gjerne at jeg finner overnatting selv, siden jeg tenker å ha hundene med. De kan sove i bilen ettersom jeg tenker å kjøre, men da må parkeringen være i tilknytning til plassen så man helst kan se bilen, ellers må de kunne være med inn (helst begge deler). Tips? Har nesten bare sovet i campinghytter der oppe, og det er ikke uaktuelt nå heller altså. Er ikke så fin på det at jeg på død og liv må bo på hotell :P 

Jeg sverger til Clarion Collection Bakeriet, null stress med hund, og det inngår frokost, vafler/kake på ettermiddagen og kveldsmat :D Og ja, jeg har allerede booket rom der til 1 Juli helgen :lol: Er du LO medlem får man 20% og (gjelder alle Nordic Choice hotellene)

Red: Jeg har ikke booket for 2017 altså, men 2016. Så gæern er jeg ikke :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg sverger til Clarion Collection Bakeriet, null stress med hund, og det inngår frokost, vafler/kake på ettermiddagen og kveldsmat :D Og ja, jeg har allerede booket rom der til 1 Juli helgen :lol: Er du LO medlem får man 20% og (gjelder alle Nordic Choice hotellene)

Takk for tips! Hvordan er parkeringen i forhold til hotellet? Vet at mange av de i sentrum har litt mangel på parkeringsplasser. Det er ikke før i 2017 det her, men jeg må fylle det inn i kontrakten, som jeg skal skrive nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Takk for tips! Hvordan er parkeringen i forhold til hotellet? Vet at mange av de i sentrum har litt mangel på parkeringsplasser. Det er ikke før i 2017 det her, men jeg må fylle det inn i kontrakten, som jeg skal skrive nå. 

De har egen del i et parkeringshus med egen inngang/heis til hotellet :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, nå tar jeg en pause fra kontorarbeidet, og går en tur med hundene i dagslyset. Det er mannefall i to av komiteene i klubben pluss i styret, og som leder av styret faller da overskytende arbeid på meg. Jeg sjonglerer så mange egg nå at det kommer til å bli både eggedosis og omelett til slutt. Jeg har forsøkt å delegere oppgaver, men folk har det så travelt, vøtt. Jeg er så sliten at kroppen går i spenn og krampe, jeg tror det er derfor ryggen er så vond. Jeg vet ikke om jeg trenger sekretær, psykolog eller kiropraktor mest akkurat nå.

Jeg håper virkelig vi får erstattet de som har falt fra på årsmøtet i april, jeg kan ikke bære fire-fem verv alene. Heldigvis har vi også forslag på årsmøtet om å legge ned den ene komiteen, så da kan det arbeidet avvikles. Mindre å gjøre fra og med 16. april, juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Caroline skrev:

Jeg skal booke overnatting i Trondheim 1. juli-helgen 2017. Skal dømme spesial ene dagen, men NKK er motsatt dag, så da er det jo fint å ha mulighet for å stille også. Snakket med arrangør om det, og de vil da gjerne at jeg finner overnatting selv, siden jeg tenker å ha hundene med. De kan sove i bilen ettersom jeg tenker å kjøre, men da må parkeringen være i tilknytning til plassen så man helst kan se bilen, ellers må de kunne være med inn (helst begge deler). Tips? Har nesten bare sovet i campinghytter der oppe, og det er ikke uaktuelt nå heller altså. Er ikke så fin på det at jeg på død og liv må bo på hotell :P 

Hvor er spesialen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

@Caroline Det eneste ifht utstillingen her oppe er at det kanskje ikke er garantert å ha den på travbanen. Den er nemlig solgt til boligformål, men jeg aner ikke når prosessen starter. Nkk har jo vært på Stjørdal et år, og på sørsiden av byen et annet, og så lenge man har bil så kommer man jo seg ut av sentrum, om det så er en halvtimes kjøring, 20 min eller 5 min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...