Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er det med hunden min.


beri77
 Share

Recommended Posts

Tispen min på 14 er veldig urolig hver ettermiddag og hele kvelden, hun peser , står midt i rommet å bjeffer  mye og ofte flere ganger, vil alltid ut å grave, og graver mye, kommer inn helt møkkete Så er hun inne noen timer , så er det ut igjen.  Vil ikke være i stuen med oss, men helst ligge på soverommet, klarer ikke finne roen. Det har vært sånn i en uke nå.  Hun sover om natten , spiser normalt og får to turer for dagen i sitt eget tempo. . En erfaren hundetrener sa en gang at når en gammel hund er urolig og  vil ut å grave er det for å finne seg ett sted å dø.  Tror dere dette kan stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun vært yngre så hadde jeg tenkt innbilt (eller reelt?) svangerskap.

Det kan også være at hun har vondt noe sted, eller er plaget på noe vis. Mulig hundetreneren har rett, men jeg vet ikke om jeg ville slått meg til ro med det sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde løpetid i oktober, hun har aldri vært plaget av innbilt svanger skap før. Hun har voksende hjerte, men går på medisiner for det, hun har også spondolyse , går også på medisiner for det. Hun spiser godt og vil alltid gå på tur. Skal bestille timetil vet hvis det forsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, beri77 skrev:

Hun hadde løpetid i oktober, hun har aldri vært plaget av innbilt svanger skap før. Hun har voksende hjerte, men går på medisiner for det, hun har også spondolyse , går også på medisiner for det. Hun spiser godt og vil alltid gå på tur. Skal bestille timetil vet hvis det forsetter. 

Løpetid i oktober kan jo stemme med "fødsel" nå... og adferden kan jo minne om forberedelser til fødsel :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...