Gå til innhold
Hundesonen.no

Støtt norsk lundehund!


bardmand
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kudos for muligheten til å stemme selv om man ikke har solgt sjelen sin til facebook. Jeg svarer ytterst sjelden på stemmetigging, men dette er en bra sak!

nr 36

37^^ Stemmer selvfølgelig på vakre Lina, og i tillegg den beste rasen som finnes

1 time siden, Niv-poodles skrev:

129, for et nydelig bilde av Lina! :)

Takk skal du ha! Man kommer langt med en fin hund, fine omgivelser og fint vær :-D

Rett nok er det mange dyktigere fotografer enn undertegnede i lundehundmiljøet, men når det gjelder skamløs stemmesanking, tror jeg ikke det er så mange som slår meg :-) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lina har nå 140 poeng og er oppe på en knepen 2. plass! Det går bittelitt tregere nå enn i starten, men det tikker da inn en og annen stemme. Nå blir vi nok å trenge flere delinger etter hvert for å nå flere, vi får jobbe på! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen!

Nå ser det faktisk ut til at det er mulig å stemme flere ganger, men sannsynligvis med noe "karantenetid" (vet ikke helt hvor lang). Om noen får lyst til å gjøre dette til en vane, blir vi ikke lei oss for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bardmand skrev:

Takk, alle sammen!

Nå ser det faktisk ut til at det er mulig å stemme flere ganger, men sannsynligvis med noe "karantenetid" (vet ikke helt hvor lang). Om noen får lyst til å gjøre dette til en vane, blir vi ikke lei oss for det ;-)

Gikk ikke å stemme på nytt for meg, sto enda samme tallet da jeg kom inn som etter jeg hadde trykket. Sist jeg stemte var 11 timer siden (iflg hundesonen, vel og merke :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Aussieglis skrev:

Gikk ikke å stemme på nytt for meg, sto enda samme tallet da jeg kom inn som etter jeg hadde trykket. Sist jeg stemte var 11 timer siden (iflg hundesonen, vel og merke :P )

Ja, jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan det fungerer. Men takk for at du prøvde, uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...