Gå til innhold
Hundesonen.no

erfaring med hunde-dørmatte?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker Soggy doggy! Har den digre i gangen på hytta og den litt mindre her hjemme. Hadde med den litt mindre på hytta i høst og glemte den der, og det syntes på gulvet her hjemme :P Så de får tråkka av seg endel dritt på den  på vei inn :D Nå får hytta enda en sånn kjempesvær  til jul iår fra bikkjene, så kan den mindre være permanent hjemme :)

Under drikkeskålene dems bruker jeg bare plastikk bordbrikke, funker fint det :) De søler ikke så mye når de drikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
6 timer siden, Siri skrev:

Men vil matta tørke godt nok mellom hver gang hundene drikker? Jeg mener - jeg har bare en vaskefille under vannskåla til hundene, men den tørker jo ikke skikkelig noen gang liksom, så den mugner jo om jeg ikke bytter ut tua ofte nok. Vil ikke det kunne skje med disse mattene også? 

Ikke soggy doggy jeg har tror jeg, men noe som ligner veldig. Hatt den liggende i overkant av en mnd nå og syns den tørker fort. Var nettopp bort å kjente og lukta på den - null antydninger til sur lukt eller fukt. Jeg tenker å kjøpe en til så jeg kan bytte på, sånn just in case. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

Hvor kjøper dere sånne fancy matter hen og hvor mye koster dem? Kunne tenkt meg et par til hundene i gangen, om de er gode å myke å ligge på så tror jeg mine hadde elsket dem 

 

Vigdis elsker dem! Skal alltid ligge oppå dem, også er de fantastisk myke å gå på (og varme) derfor jeg vil ha en til på hytta, vil heller ha en sånn å gå på enn fillerye :D Her er det rimeligste stedet jeg har funnet ihvertfall: http://utstyrtilhund.no/produsent/liste/soggy-doggy

Ser at hun ikke har inne den svære soggy doggyen, den koster ihvertfall 688 kr der :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christine skrev:

Ikke soggy doggy jeg har tror jeg, men noe som ligner veldig. Hatt den liggende i overkant av en mnd nå og syns den tørker fort. Var nettopp bort å kjente og lukta på den - null antydninger til sur lukt eller fukt. Jeg tenker å kjøpe en til så jeg kan bytte på, sånn just in case. 

Og nå slår det meg jo at jeg sikkert bare kan teste den matta jeg har i gangen :lol:. Det hadde vært kjekt med noe som tok fuktigheten under vannskåla til hundene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ganzie skrev:

MÅ de tørkes i tørketrommel, eller KAN de tørkes i tørketrommel?
Har vurdert en slik jeg også, men er litt skeptisk til om de blir tørre ved å henge på tørkestativ? (har ikke trommel:icon_cry:)

Må og må, min kommer ikke dryppendes våt ut av vaskemaskinen, så den kan fint tørke på stativ :) Jeg bruker trommel fordi den fjerner "alt" hår og dritt, ikke for å få den tørr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Siri skrev:

Og nå slår det meg jo at jeg sikkert bare kan teste den matta jeg har i gangen :lol:. Det hadde vært kjekt med noe som tok fuktigheten under vannskåla til hundene... 

Jeg også tenkte det kunne vært kjekt når jeg oppdaget vannskader på et år gammelt gulv :lol: Helt ærlig - i starten var jeg litt skeptisk til alle som roste produktet så høyt oppi skyene, men nå forstår jeg virkelig hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Christine skrev:

Jeg også tenkte det kunne vært kjekt når jeg oppdaget vannskader på et år gammelt gulv :lol: Helt ærlig - i starten var jeg litt skeptisk til alle som roste produktet så høyt oppi skyene, men nå forstår jeg virkelig hvorfor. 

Jeg har heldigvis linoleum på gulvet, men det hadde jo vært greit med noe som sugde opp vannet litt og som ikke lukter mugg så fort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. desember 2015 kl. 07.43.30, Margrete skrev:

Har lurt litt på om jeg ikke bør ha en slik under vannskåla. Har jo fin matte med kant på, men som du sier, vannet kommer seg under. For oss er det ingen krise med fliser der, men ikke pent. @mnika Har du flere slike små matter?

Sånne bittesmå, slopmat? Har kun 1 i karamellbrun på lager, på tide med påfyll:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...