Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker du Lambi?


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og med deres koder @Stine  @AnnChristin nådde jeg målet mitt!   Tusen takk!!  Er så takknemmelig for alle som har sendt meg koder. Helt supert!   Nå blir jeg vel kanskje mer kjent som Lambikvinnen, By

Ja ikke sant @SandyEyeCandy   Og myk og deilig. hihihi  Ja det må nok opp til vurdering ja!

og ikke bruker kodene i pakken? Jeg er med i lambi Club og samler koder som står bak alle lambi produktene. Det er ikke akkurat så store greier man kan få, men artig å være med uansett Sa hvis noen h

Posted Images

2 timer siden, Djervekvinnen skrev:

Tusen takk @Mardina !:flowers::hug:  Det var snilt!

Det går fint @Kaja :ahappy:  Kanskje neste gang :D 

 

Begynner å nærme meg målet mitt nå, hadde ikke klart det uten dere!

Hvor finner man koden egentlig? Sitter med en pakke Lambi foran meg nå og klarer ikke å finne den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mardina skrev:

På baksiden av der det står Lambi code :) Jeg klipper av den lappen, så er den enklere å lese :)

Takk :D Trodde jeg hadde fått feilvare siden jeg ikke klarte å se noen tall, men gikk mye bedre når jeg klipte den ut :D

CFGX3EE64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med deres koder @Stine  @AnnChristin nådde jeg målet mitt! :D  Tusen takk!!  Er så takknemmelig for alle som har sendt meg koder. Helt supert! :)  Nå blir jeg vel kanskje mer kjent som Lambikvinnen, Bytte nick kanskje? *fnis*

Hvis noen har koder og tenker på meg, så blir jeg fortsatt veldig glad for å få flere koder. Blir å samle videre så.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...