Gå til innhold
Hundesonen.no

lufte hund/aktiviteter i Skien/Grenland område


relc
 Share

Recommended Posts

Hei

Leter etter egnet område i Skien/Grenland hvor jeg kan slippe hunden løs, eller annen form for aktivering/trening. Masse energi i hunden og hun elsker å løpe, hunden trenger fortsatt trening til inkalling så helst område hvor det er lite folk. Det er vår første hund, nå 1 år gammel Schapendoes tispe, går helt greit med andre hunder og utrolig glad i folk.

Noen som vet eller har anbefalninger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesletta oppe ved Flåtten i Porsgrunn har stort område de kan løpe på :) Også har du jo Luksefjell-området. Oppe ved Crossbanen (ca 1,5 mil) er det mange turmuligheter. Veier som går overalt omentrent. Og ikke så veldig mye besøkt av andre :)

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Bor på Åfoss, så Geiteryggen hadde vært en grei område. Hørt noe om det er lufteområde mot Solum kirke. Kanskje noen som vet hvor det er?

Spanielbua het et sted i gamle dager. Vet ikke hvilken aktivitet som er der nå. Men det er inn vegen til Solum Kirke også ta første til venstre hvis du kommer fra Geitryggen sida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at spanielklubben har et inngjerdet område ved Solum (på venstre side rett før kirka om du kommer fra Skien), men der ville jeg sjekka hjemmesida først, sånn at det ikke plutselig er kurs eller noe der oppe. :) Ellers er det jo hundeparken på Gulset, hvis man liker sånt. Den er jo like ved parkeringa til Åletjern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke personlig vært der, men kjenner ei som har utdanna seg der, og hun er kjempefornøyd. Tror @L8 L er der av og til? Har inntrykk av at det er veldig ålreit, ihvertfall. :) 

Jeg anbefaler dem på det sterkeste! Svømmetrening er gull, ikke mange andre steder i nærheten man kan gjøre det heller.

Hyggelige er de også, bare å ringe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hvordan er prisene? Kunne jo vært noe å vurdere å ta de med på en og annen gang kanskje. Hm...

Husker ikke prisen nå men billigst var en tre måneders sak med svømming en gang i uka. Men ta kontakt med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er prisene? Kunne jo vært noe å vurdere å ta de med på en og annen gang kanskje. Hm...

Det beste er å ringe (jeg husker ikke prisene i hodet) , men som Lijenta skriver under så har de noe som de kaller for svømmeklubben som nok er det gunstigste tilbudet  :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...