Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen med hööks i nærheten?


Raksha
 Share

Recommended Posts

Som kunne kjøpt et bånd til meg? Kasko har slitt ut sitt og jeg vil veeeldig gjerne ha dette http://www.hooks.no/produktsida/kobbel-comfort/39161/40917/ i svart. Viktig at det er 0,8 i omkrets, ikke 0,6. Noen som skal innom og gidder å kjøpe og sende til meg? Pretty please? :D Setter selvsagt over penger før dere handler, for bånd og porto. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kunne kjøpt et bånd til meg? Kasko har slitt ut sitt og jeg vil veeeldig gjerne ha dette http://www.hooks.no/produktsida/kobbel-comfort/39161/40917/ i svart. Viktig at det er 0,8 i omkrets, ikke 0,6. Noen som skal innom og gidder å kjøpe og sende til meg? Pretty please? :D Setter selvsagt over penger før dere handler, for bånd og porto. 

 

 

jeg kan kanskje, hvis ingen andre kan og de har her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan kanskje, hvis ingen andre kan og de har her. 

Hvor er du? 

Det er en butikk i Moss. Jeg kan kanskje dra dit og kjøpe et. Hvis det ikke må skje i morra.

Si fra om du skal dit da, trenger ikke dra ens æren kun for det. :) 

Si fra hvis det ikke ordner seg. Er jo i sentrum her, men skal ikke ned før tirsdag. Og litt av hengig av hvor mye det haster så kjører vi faktisk forbi om en måneds tid.

Ååh haster strengt tatt ikke, jeg har andre bånd jeg kan bruke. :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men er det ikke like greit å bare bestille fra nettbutikken?

De har ikke det svart i 8 mm inne. :(  Forventet inn 15.12. Så da får jeg det kjappere om noen kan kjøpe og sende, eller ta med om de skal oppover østerdalen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...