Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat/pass i Narvik-området/Nord-Nordland?


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Noen som har tips til hundepassere/hundepensjonat i Narvikområdet? "Området"= noen timers kjøretur i alle rettninger.

Lita (8kgs) tynnpelsa blandingstispe som trenger pass, i hvertfall noen dager i starten av desember, men kanskje også ved andre anledninger. Det er dessverre litt vanskelig å ha med hund på jobbkurs og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hamarøy, ved Ulvsvåg er det en kennel som får mye skryt. http://www.stalleivik.com/258517391

Selvsagt et stykke å kjøre + ferge, men nevner det siden du sier "noen timer". 

Takk :) 

Spesielt fint å få høre om steder som får skryt av folk, det kan fort veie opp for at det er et stykke dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten knippe husholdninger med nær familie i Narvik, hundevandte folk alle sammen. Deriblant en studentbolig ovenfor høgskolen som er avhengig av stille hund som eventuelt kan være hjemme alene en skoledag og en enebolig på Virak med en trivelig hannhund i hus. Skal selv også være i Narvik deler av desember.

 Skulle privatpersoner være av interesse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten knippe husholdninger med nær familie i Narvik, hundevandte folk alle sammen. Deriblant en studentbolig ovenfor høgskolen som er avhengig av stille hund som eventuelt kan være hjemme alene en skoledag og en enebolig på Virak med en trivelig hannhund i hus. Skal selv også være i Narvik deler av desember.

 Skulle privatpersoner være av interesse? :)

Av svært høy interesse :) 1-3. desember er tidspunktet jeg i første omgang må ha dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...