Gå til innhold
Hundesonen.no

Mykje hundeutstyr selges, både nytt og brukt


Veromob
 Share

Recommended Posts

Alt for mykje hundeutstyr selges ☺️ både nytt og brukt. (Det er meir enn på hovudbilder, då eg har funnet fram mykje meir etter det). 

Kan nevne ting som; Dekken, vinter og regndresser, sko, div halsbånd, leiebånd, hjernetrim/puslespill, halvnome, dragsele, trekksele,  

Frå merker som: Huken, yukon, bobby, jokke, hurtta, rukka, seleverkstedet, richo, ruffwear, Hunter og Nina ottosen

http://m.finn.no/bap/forsale/gallery.html?finnkode=61944989

 

Eg bur på Voss så det kan hentes her, skal og til Notodden om noen vil hente der. Ellers så sender eg sjølvsagt via posten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss jeg som tenkte jeg hadde mye utstyr ?? Fryktelig mye fint nok ingen problem få solgt mye vil jeg tro. Var endel ting jeg kunne tenkt meg men,eh bør kanskje bruke litt mere av det jeg har før kjøper mere ( har mye som sjelden er brukt) 

Må vel ærlig innrømme at eg har litt vel dilla på hundeutstyr ☺️ (Mesteparten av dette selges litt motvillig.. ) 

Er det noen av trekkselene eller dekken som passer en 17 kg minibull? :)

Non stop dekken kan passe, i 45 eller 50, Neville brukte 45 forrige vinter, ellers er det nok ikkje noen dekken som passer, dei dekken som passer Neville beholder eg ellers sjølv, så er ikkje lagt ut ☺️ Det som kan passe er dragselen, å så ta på hanefot etter lengd på ryggen, trekkselene passer Neville på kroppen men de er jo altfor lange :P (Neville er 14.5 kilo ca no). 

Den røde rukkadressen str25(?), hvilke mål har den? Jeg finner ingenting om rukka størrelser på nett :S 

Nett til info, den er ikkje rød, men rosa ? Den er 23 cm i rygglengd når eg ikkje måler med halsen. Totallengd med hals/nakke er 31 cm. Ca 30 cm åpning til halsen, er snøring så kan strammes. Beinlengd ca 6 cm framme og 9 cm bak. Målt frå sømmene..

Endret av Veromob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Non stop dekken kan passe, i 45 eller 50, Neville brukte 45 forrige vinter, ellers er det nok ikkje noen dekken som passer, dei dekken som passer Neville beholder eg ellers sjølv, så er ikkje lagt ut ☺️ Det som kan passe er dragselen, å så ta på hanefot etter lengd på ryggen, trekkselene passer Neville på kroppen men de er jo altfor lange :P (Neville er 14.5 kilo ca no). 

Var det jeg tenkte meg :P Ikke så lett å finne noe som passer rundt hals/bryst uten å bli altfor langt i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte meg :P Ikke så lett å finne noe som passer rundt hals/bryst uten å bli altfor langt i ryggen. 

Har merka det ja, når det gjeld trekksele er nok spesiallaga på mål best ☺️

Rukka er eg ellers fornøyd med når det gjelder dekken og genser. Har vinterdekken, regnsdekken og strikkagenser frå rukka ? Spesielt strikkagenseren er så super passform for Neville ☺️richo ulldekken sitter og veldig bra på min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da blir den nok for liten.

 

Til kva hund tenker du på? Den selges for den er litt for stor. Den kan justeres veldig rundt bryst/mage.  Kopiert frå Troll sin side: 

Str/farge kode     Halsåpning        
Str. 1 - Gul
              40 cm
Str. 2 - Rød
              42 cm
Str. 3 - Blå
              44 cm
Str. 4 - Hvit
              46 cm
Str. 5 - Sort
              48 cm
Str. 6 - Grønn
              50 cm
Str. 7 - Lilla
              52 cm

 

Kan non-stop dekken passe til staff? De bruker str 40 cm i Back on Track :)

 

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

 

Min minibull bruker str 45, så kroppen passer nok, men er redd den er for trang i halsen for hodet til staffen, om du har mulighet å få prøvd noen plass hadde nok det vært lurt :) 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...