Gå til innhold
Hundesonen.no

Blanding


Pixie
 Share

Recommended Posts

Ofte når man ringer på en omplasseringshund så prater man med de ansvarlige for hunden om eventuelle baksider ved hunden. Det er ikke alltid man legger ut negative ting som et triks for å få folk til å ringe, også forteller man om de negative sidene om det høres ut som om man har et menneske på tråden som kan håndtere eventuelle problemer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja leser av teksten at jeg ville sjekket hvor nervøs han egentlig er og hvor stresset han er.   Nervøs ut fra det med barn og stress ut fra det at han vil helst bo landlig. 

Ellers spør spesifikt om han kan være hjemme alene og han har samkjønns aggresjon, vakt/vok hvor sterkt er den og det de andre har skrevet over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik hund - av slikt utseende - burde man hatt papirer på foreldrene for å evt kunne bevise at hunden ikke er blanding av en av de ulovlige rasene. 

Det var min første tanke også. Håper den har papirer på et eller annet vis siden den har to renrasede foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det @Siri sa. Hadde jeg sett den på gaten her i USA ville jeg tenkt pitbullblanding med en gang. :P

Ellers ville jeg vært litt obs på vokt hos ridgebacken kombinert med heftigheten og samkjønnsaggresjonen til staffen. Det er vanskelig å si mye om hva som ligger i hunden, den er enda ganske ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...