Gå til innhold
Hundesonen.no

Viktig kartleggingspoll


SFX
 Share

Har du luftmadrass-pollen  

111 stemmer

  1. 1. Har du luftmadrass?

    • Ja
      39
    • Nei
      72


Recommended Posts

Vi hadde da jeg var liten, en til hver i familien. Jeg tror min var blå på begge sidene. Puta var vond, husker jeg. Og nå husker jeg plutselig hvordan det var å ligge inne i teltet på luftmadrass og i sovepose om kvelden, mens de voksne satt utenfor teltet og pratet. Og så husker jeg lyden av teltglidelås når man er i halvsøvne. Minnene strømmer på!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svær oppblåsbar dobbeltseng til gjester :) Har ikke mye plass, og bare ett soverom, så den legges på gulvet i stua.

Av oppblåsbare liggeunderlag har vi 5 stk. 3 ulike tykkelser (fått noen her og der :P bruker helst de ikkeoppblådbare på tur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når trenger man egentlig luftmadrass?

Har aldri hatt en, og kan vel egentlig ikke si at jeg har savnet en.

Det er jo ikke alle som har behov for det. :)

Vi har bare 1 soverom i leiligheten, og jeg er ikke fan av at folk overnatter på sofaen (vet ikke hvorfor egentlig). Tidligere har vi brukt sånn gjesteseng fra Ikea, men den gikk i stykker. Så da kjøpte vi en god luftmadrass til gjesteseng istedet (har også en tynn overmadrass over sånn at det ikke blir klamt). Fordelen med den er et det tar mindre oppbevaringsplass, blåser seg selv opp på 4 minutter, pluss at vi kan bruke den på camping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater, virkelig HATER. å måtte ligge på slike feltsenger når jeg er på besøk hos folk! Får man virkelig sove på slike? De er jo så smale og vonde og ekle at jeg sover ikke et sekund på en slik - da ligger jeg heller på harde gulvet :aww:.

Luftmadrass er jo godt å sove på, faktisk, man kan gjøre den så hard/myk man vil, tar lite oppbevaringsplass og er super å ha med når man er på telttur (på camping med bil - til fottur er det jo ikke noe særlig, selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...