Gå til innhold
Hundesonen.no

Presatreff


jma
 Share

Recommended Posts

Vi hadde vårt årlige sommertreff i helga. Vi har jo verdens minste rasemijø, så vi er ikke så mange på disse treffa våre, men vi har det iallfall veldig hyggelig! :) Her er litt bilder. De fleste hundene på bildene er unghunder (14 mnd fra samme kull).

IMG_5520_zpsfyoqktqy.jpg

IMG_5469_zpsyloussmq.jpg

IMG_5454_zpskiox34cq.jpg

IMG_5451_zpsze4ruvdj.jpg

IMG_5165_zpsiqnewwzm.jpg

IMG_5163_zps09taewkb.jpg

IMG_5160_zpsgqefbpzj.jpg

Bestemor til de andre :ahappy: (og søster til min hund).

IMG_5149_zpstkxnsifx.jpg

IMG_5136_zpsbavlurbt.jpg

IMG_5117_zpsx1xkub2d.jpg

IMG_5111_zpsetziyqgc.jpg

IMG_5087_zpsfcytulwm.jpg

IMG_5051_zpshct5btl3.jpg

IMG_5031_zpso5ulinlr.jpg

IMG_5009_zpsyq8scxcm.jpg

IMG_4992_zps9ramq4na.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år får jeg ordne meg fri fra jobben noen mnd i forkant, Damir (og meg) synes det var teit vi ikke fikk dratt! :P

Fine bilder av flotte hunder :)

Det må du gjøre, hadde vært koselig å møtt dere :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med så mange "sånne" hunder løse sammen? Er det ikke litt samkjønnsaggresjon og slikt på de?

De du ser løse sammen er en hannhund og to tisper som kjenner hverandre først, og en hannhund og en tispe. Hannhunder går så og si aldri bra sammen etter at de blir kjønnsmodene, det hender tisper går sammen med ukjente tisper men det er heller sjeldent. Disse er jo 14 mnd da, så kan hende det hadde vært litt med stivt mellom dem om de hadde vært eldre. Men jeg er faktisk overraska over at det gikk såpass bra som det gjorde, for det var leker innvolvert og :)

På alle treffa vi har så tuller vi alltid med at vi skal slippe alle hundene løse sammen og se åssen det går :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine bilder! Selv om vi ikke var så mange så hadde vi en innmari koselig dag :) Masse hyggelige folk og hunder.

Og @Ozzy, vi får huske å minne deg på treffet noe tidligere enn jeg greide denne gangen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...