Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis, enkelt bilderedigeringsprog. til Mac?


jma
 Share

Recommended Posts

Evt koster feks lightroom rett under hundrelappen i mnd. Før jeg brukte det var jeg greit fornøyd med iPhoto, men det har som du sier litt begrensa muligheter.

Men man kan vel kun "fremkalle", ikke legge på tekst og sånn, eller har jeg gått helt glipp av noen funksjoner..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan vel kun "fremkalle", ikke legge på tekst og sånn, eller har jeg gått helt glipp av noen funksjoner..?

Nå er jeg sikkert litt teit men forstår verken hva du snakker om eller hvilket program du sikter til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som i signatur liksom? Mener jeg har sett noe om det men bruker ikke signatur på mine.

Signatur vet jeg går, men så bare TS savnet blant annet funksjonen å sette på tekst (i iPhoto).

Derfor håpet jeg at det kanskje fantes på Lightroom, for det savner jeg, men orker ikke ta meg råd til Photoshop (også pga endel andre funksjoner altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signatur vet jeg går, men så bare TS savnet blant annet funksjonen å sette på tekst (i iPhoto).

Derfor håpet jeg at det kanskje fantes på Lightroom, for det savner jeg, men orker ikke ta meg råd til Photoshop (også pga endel andre funksjoner altså).

Nå falt brikkene på plass, nå så jeg at TS skrev det i tråden :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signatur vet jeg går, men så bare TS savnet blant annet funksjonen å sette på tekst (i iPhoto).

Derfor håpet jeg at det kanskje fantes på Lightroom, for det savner jeg, men orker ikke ta meg råd til Photoshop (også pga endel andre funksjoner altså).

Du kan jo i utgangspunktet bare bruke signaturfjnksjonen, men skrive annen tekst ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo i utgangspunktet bare bruke signaturfjnksjonen, men skrive annen tekst ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Om det bare skal en liten tittel der eller noe så ja, men jeg er sær og skal gjerne mikse mellom forskjellige skriftyper, størrelser, og gjerne farger :P

Men nå kupper jeg tråden helt, den handler vel strengt talt om billigere (les: gratis) programmer. Kanskje jeg kan teste noen av dem selv og se om de kan dekke behovet jeg har for PS.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...