Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport av katt Sørlandet-Oslo/Østerdalen


Argyr
 Share

Recommended Posts

Katten befinner seg for øyeblikket i Tvedestrand. Det jobbes akkurat nå med å finne en midlertidig løsning frem til transport er mulig, så nøyaktig hvor mye det haster kommer jo an på hva slags løsning man klarer å finne i mellomtiden. Jeg vet ikke helt, med andre ord. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det haster VELDIG. Han sitter i et kattebur, men vedkommende som har ham kan ikke ta ham med seg hjem. Han må enten transporteres oppover eller finne et sted å være til transport kan ordnes. Om noen har et bad eller kott eller hva som helst å tilby, så rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mest sannsynlig fullt men hør med Arendal Dyrepensjonat på Songe,er ikke så langt fra Tvedestrand. Mulig de har plass inntil transport er på plass? Får ikke linket men Google tlf nr

Tusen takk for tips! Det går sånn rundt i hodet på meg nå at jeg hadde ikke tenkt så langt.

Fullt i ferietider, men de skulle få det til! De skulle ringe vedkommende som har katten nå og avtale henting. :D:sweat:

Så da mangler jeg bare transport fra Arendal dyrepensjonat og til Osloområdet snarest mulig, hørtes ut som om det var plass til ham frem til fredag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...