Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff/sosialisering


Kristiin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det får dere når hun er litt eldre og vil gå litt lengre tur enn 10 minutter

Det er vi med på

Er stort sett hjemme i sommer, så det løser seg

Jeg kan fra 16.30 og utover :) Da er det samme om det er 16.30 eller 20.00 liksom :) Hvor egner det seg å være da? Noen som har forslag? Jeg har svært lite å komme med av forslag annet enn der sonentreffa var for 4 år siden :P Akkurat nå husker jeg ikke engang hva det heter, men Kristiin skrev der på forrige side tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Christine lyst til å møtes i dag? Og evt dere andre om dere vil? For trening så kan vi ta rotvoll, parkeringsplassen til Statoil bygget,  eller NTNU dragvoll som @Kristiin nevnte? (Vet ikke hvor på dragvoll parkeringen er/eller hvor det egnet seg mest men det finner vi ut av?) Eller, hvis det bare blir oss og vi går tur så kan jeg komme til "ditt" område :) Jeg Er på møte frem til 15.30, så svarer evt ikke før da. Vil gjerne møtes i 18.00 tiden jeg, sånn pluss minus da :) Håper noen vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

@LinL Du er sikkert på vei nå, men skriver uansett :P Kjør E6 nordover, ta av ved Ikea og kjør retning lade. Etter rundkjøringen ved ikea kommer du til en ny rundkjøring hvor du tar til høyre og så første til venstre ned en bakke. P-plass på høyresiden ved den store gressplena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vil møtes til rusletur og trening på mandag? I 18-18.30 tiden. Jeg jobber til 16. Så skal rekke 18.00 ganske grei tror jeg :) @Kristiin ? @Christine ? @Annik ? Sted er opp til dere om dere vil :D

 red. Får ikke til mention tydeligvis :p

Endret av LinL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke innom tråden før nå :icon_redface:

Men sånn generelt sett, så er jeg ledig etter 16 de fleste dager(slutter 16 mandag-fredag, jobber i sentrum så burde være greit å komme seg fram til de fleste steder) , har også mange ledige helger siden samboeren jobber veldig mye kveld og helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt denne uka ok helgen som kommer, men etter det er jeg med!! Vi er fortsatt bare med å går tur og trener. Rutta leker ikke. Men man kan jo gjøre alt? Så kan R ha hvilepause hvis de andre skal leke :) Vi kan snakkes neste uke og avtale noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ikke kommende uke, men uka etter har jeg fri og masse tid til trening/tur.

@LinL Jeg kan ta med settervimsen neste gang. Han bryr seg ikke om andre hunder, noe som så ut til at var tingen ang valpis sist gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mye overtid og tøffe dager på jobb denne uke, men har noen lyst til å treffes på søndag morgen/formiddag? En liten rusletur, så trene. Eller i motsatt rekkefølge :) 

jeg og Nico kan godt være med på søndag(nå førstkommende, sant?). Så lenge det ikke blir alt for tidlig på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...