Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå kan du kjøpe en frosk! :(


Meg
 Share

Recommended Posts

Og alle kommentarene... Han sier selv at alle som kritiserer han er "uneducated". Og mange som støtter han mener jo at folk bare er sjalu fordi de ikke har kjæledyr som er utenfor normalen. Fy søren.. Har dessverre sett denne oppdretteren før, og alle bildene er bare grusomme. Jeg får vondt langt inn til hjerterota av å se på kombinasjonen av bilder og kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så tragisk med de "exotic bullyene" :( Er en oppdretter på Instagram som driver å liker bildene mine hele tiden, selvom jeg prøver å blokkere brukeren.. Orker ikke se de stakkars hundene som omtrent ikke kan gå eller røre seg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstra ekstrem bulldog.... tja hva skal jeg si. Dette er jo bare trist for dyrene og jeg kan ikke fatte og begripe at ikke disse oppdretterne se at dette er både tvilsomt, uetisk og uforsvarlig avl.

Håper disse aldri kommer til Norge og aldri får noen stor tilhengerskare andre steder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke håp... :(

Rapporterte siden som "graphic violence" siden det ikke fantes et alternativ for "avl på dyr med alvorlige og arvelige misdannelser".

Fører garantert ingen vei, men jeg følte at jeg i det minste fikk sagt hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være å kommentere på en av kommentarene på den første videoen nedover der, med den hvite hunden... jeg blir helt matt. Har sett denne typen hunder på instagram tidligere og jeg blir bare sint og veldig trist. Skremmende at så mange mennesker syns dette er helt ok og veldig stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å fatte hva det er som får mennesker til å avle og elske slike ekstreme trekk. Ser jo smertefullt for dem å stå bare... Nei fy fader. Jeg syns sånne "vanlige kjedelige alle kan eie" hunder (og andre dyr) er pene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...