Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor er det verste stedet du har värt på toalettet?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Dette blir noe annet enn ekkelt, men det var ihvertfall et toalett på fergeleie langs helgelandskysten. Det var en stor metallboks av en dobygning med frosta glassvinduer overalt, med nærmere 30 grader ute ble det ekstremt varmt der inne (drivhuseffekt til de grader) så å sitte der mens svetten bare rant og rant var ganske forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av vei toaletter langs E6 er ekle. Foretrekker å gå i skogen da. Var i hellas en gang og der var det ett par tilfeller av hull i gulvet. Men det værste var på hotellet og egentlig andre steder og hvor vi ikke fikk kaste papir i doet pga små rør. Så all tørke papir måtte i en søppelbøtte på siden av doen som ble tømt en gang om dagen. Æsjj. Jeg kommer aldri til å reise til ett sted hvor det ikke fins vanlige toaletter og kloakksystem! ! Det et viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Domus på tynset, rett etter at noen hadde hatt diare utover hele toalettringen og deler av gulvet... Jeg snudde og gitt tett ut igjen.

Ellers minnes jeg ymse "hull i gulvet" nedover gamle jouguslavia ol. da jeg var lita, endte somregel med at mamma eller pappa løfta meg opp og bare holdt meg over hullet så jeg ikke kom borti noe eller ramlet nedi :lol:

Standard i vår familie er "hvordan ser doen ut?" om vi er ute noen plasser og noen må... :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en delikat tråd :P

Husker ikke min verste opplevelse, men sikkert de hullene i gulvet i Thailand. Men jeg husker og på Roskilde 2010. Var stortsett ganske bra med doene der, men husker den ene båsen hvor doen så ut til å funke fint, men noen hadde likevel bestemt seg for at det var kult å bæsje ved SIDEN av doen. Det lå en kabel rett ved siden av doen istedenfor oppi. Så her har noen bare gjort det for pur F. Hvem er det som virkelig syns sånt er morsomt? Skulle tro det var småunger som dro på festival... Jeg klarte såklart ikke gå på den doen og lette etter en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Beste tråden ever :lol:

Bulgaria (besøkte dama til pappa og familien hennes), nord for Sofia på vei til en by jeg ikke husker navnet på. Måtte SÅ tisse, der var det utedass. Okei, tenkte jeg, ikke noe problem med utedass. Åpner døra og ser et hull i bakken, diverse søl på gulvet og en bøtte fylt med diverse saker. Da holdt man seg, gett :lol:

Til motsetning så må den koseligste utedassen jeg har vært på være utedoen på hytta vår. Der er det to doer på samme rom, så der kan man samdrite om man føler seg ensom :D:lol:

Edit: Ååå, nå kom jeg på mer :lol: Selve doene i Bulgaria (altså med kloakksystem og alt) var ganske morsomme. Ikke ekle, egentlig, men ubehagelige, kan man si. Hvis man ser ned i en doskål i Norge så er det et hull, ikke sant. Vel, i Bulgaria er det visst vanlig å ha doer hvor det er en "hylle" oppi doskåla. Det betyr at om man må kable, så havner den ganske høyt oppe i doskåla, så man begynner å lure på om den kommer til å treffe deg på et eller annet tidspunkt...

Edit2: OMG jeg fant bilde! :lol:Sånn ser toalettet ut i Bulgaria som jeg snakker om i editen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva dere skriver, så tenker jeg at mannfolk er heldige :P Litt enklere å stå for dem!

Verste jeg har opplevd var i Polen. Ikke pga hygienen, men fordi de hadde vindu i dørene. 5-6 båser på rad, med vindu i hver dør. Hvemsomhelst kunne jo se inn :P Vi hadde også vindu i baderomsdøra på hotellet (usikker på om det var Polen eller Tyskland). Følte meg ikke helt komfortabel :P

Kjenner jeg blir dårlig av det mange skriver her... ikke noe problem med utedoer osv, men å komme inn til noe så fælt som dere beskriver: da tror jeg at jeg kunne holdt meg ei uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så ikke vi i Bulgaria, men i Polen derimot :lol:

Men jeg vet jeg kommer til å slite litt på reiser hvor det er mindre vanlig med dopapir… I Jordan var det litt sånn, at man heller spyler, men heldigvis var det dopapir i tillegg på de fleste plassene vi var innom.

Jeg går kun på do når jeg virkelig må, så da har jeg liksom ikke noe valg uansett hvordan toalettet ser ut. Men man klarer det utroligste :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå kom jeg på noe. Jeg har sikkert fortrengt det fordi det var bare så sinnsykt ekkelt.

Men husker ikke helt hvor det var, men lurer på om det var flyplassen i Dubai… Jeg hadde tissa ferdig og reiste meg opp, og da flyttet dosetet seg litt og jeg så det var masse blod under det :( Jeg tenkte jo ebola med en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flir.. samling lekkerheter fra ende til annen her!

Ekleste do: rasteplass do i Frankrike;hull i gulvet og vasse-tendenser..

Mest selsomme do-opplevelse:

Petersplassen i Roma. Toaletter ned en trapp. Laaannng laaaaaaaang kø av tissetrengte dame-turister, inkl meg. Det varte å det rakk, men til slutt stod jeg i trappa ned til toalett området. Det var flere toaletter og en ferm og myndig italiensk dame (hespetre egentlig.. italiensk høres jo alltid litt hissig ut, noe som bare gjorde denne iltre dama enda mer formidabel å høre på). Hun dirigerte og stod i verre og passet på kø-ordningen, ingen urettferdighet her i gården nei! Så var det tydeligvis tomt for papir i en av toalettene, matronen henter papirholderen og går avgårde mens hun vifter til oss trengende sammen med en lenger ubegripelig tirade, men vi skjønner - vi må vente til hun kommer tilbake. Mens hun er avgårde er det en modig (eller svært nøden) sjel som allikevel bryter bli-kommando og sniker seg inn på det papirløse toalettet. Matronen kommer tilbake med diger rull papir, oppdager at døra til toalettet er låst og freaker helt ut.. begynner å skrike og kjefte og smelle og slår på døra, og sparker og desibelen øker eksponensielt, og ord-hastigheten er i mitraljøse-tempo. Stakkaren der inne våget tydeligvis ikke komme ut.. skjønner jeg godt, må ha føltes som å sitte i utsatt skyttergrav under første verdenskrig. Jeg vet ikke hvordan det endte, jeg fant ut at det der do-besøket ble litt vel risky - tenk om jeg misforstod matronen eller noe slikt? Så jeg listet meg stille bort..

Forøvrig vil jeg si at jeg verdsetter konseptet vannklosett meget meget høyt! Vi har tross alt brukt noen tusen år på å utvikle det, jeg ser på det som et av sivilisasjonens høydepunkt!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært i Tyrkia, når vi var på en 8dagers studietur, og satt i buss minst 6 timer pr dag. Jeg måtte selvfølgelig virkelig på do etter en time, så ba om å stoppe på neste plass.

Det tok to timer, men når vi først stoppa var jeg overlykkelig! Løp ut, fant doen, og bråstoppa. På en litt shabby bensinstasjon, 3 avlukker, alle uten dør. Kun et lite vindu som lys, men likevell så man rester av alle de som hadde bomma på skåla! Fryktelig glad jeg ikke gikk barbeint, for der plaska det på ett steg.

Null toalettpapir, null spyling, null vask..

..jeg tok turen innom busken på utsiden istedet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Oh jeg har mange "ekle do" erfaringer, alt fra vemmelige rasteplass doer med slibrigheter og tlf nr på veggen, den ekle utedoen til schäferhundklubben i Hønefoss med kanyler og avføring til festivaldoer, speiderleir med latrinegrøfter og hull i gulvet på en souk. Men det mest spesielle og særegne var på en rasteplass rett etter grensen mellom Sveits og Italia. Der sto det en metall boks med et toalett, ikke noe dame/herre deling. En lang kø foran meg, men jeg tok klok av skade med meg litt papir og stilte meg i køen. Så viste det seg at dette var et selvvaskende toalett, så mellom hver gjest ble hele rommet spylt og fønet i 3 min. Ikke rart køen var lang, men det var i det minste rent. En gutt hadde ikke tid til å vente mer da søsteren låste seg ut og gikk rett inn uten å låse døren fra innsiden.. Han kom løpende ut igjen, men det var for sent, han var allerede våt fra topp til tå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god nummer to :teehe: er en portapotty-historie, Roskilde 2007, søkkvått og regn ut av en annen verden (her et illustrasjonsbilde: RoskildeFestival_On_197572a.jpg ), og pumpeslangene de vanligvis brukte på dotømming måtte brukes til å pumpe ut vann fra foran scenene og de verste områdene på teltcampen. Alt var søle, ekskrementer og alkohol i en skjønn forening over hele campen. Og på doene, vel, man måtte bare være full nok :teehe: Man hadde FLAKS hvis man fant en do uten topp opp av doringen, det var så fullt av dritt. Og det var umulig å ane om de brune flekkene overalt var dritt eller gjørme eller en salig blanding :x

(jeg var jo på Roskilde i 2008 og, da var det strålende vær, doene ble ofte tømt og ofte vasket, da var det jo helt strålende å gå på festivaldo!)

Det der har jeg fått hørt om, mannebeinet var visst også der da.

I fjor var det også fint vær og stort sett fine do-tilstander :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig sensitiv på doer, må jeg så må jeg :P men den doen etter Moelv sørover på E6 er det ekleste jeg har vært med på! Stanken var uutholdelig!

Ellers er den verste opplevelsen fra en restaurant i Beijing. Toalettet var forsåvidt pent og moderne, men med hull i gulvet med porselen, liksom. Det var til og med såpe å vaske hendene med. Men i alle båsene lå det tiss utover alt så man måtte tråkke i det for å komme frem til porselenshullet... Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde ett år i en leilighet hvor toalettet hadde slik oppsamlings-platå som noen posta bilde av over her. Veldig digg å få se hva som kommer ut før man skyller ned :x (har f.eks et par ganger vært skikkelig overbevist om at maisbitene fra gårdagens pizza er bendelorm.. ting man får se med russerdo!). Det værste var likavel at om man la en skikkelig kabel og skylte ned, så ble vinkelen til sluket feil, slik at den satte seg fast. Vi lærte etterhvert at man måtte "stykke opp" driten om man måtte nr. 2.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva dere skriver, så tenker jeg at mannfolk er heldige :P Litt enklere å stå for dem!

Verste jeg har opplevd var i Polen. Ikke pga hygienen, men fordi de hadde vindu i dørene. 5-6 båser på rad, med vindu i hver dør. Hvemsomhelst kunne jo se inn :P Vi hadde også vindu i baderomsdøra på hotellet (usikker på om det var Polen eller Tyskland). Følte meg ikke helt komfortabel :P

Kjenner jeg blir dårlig av det mange skriver her... ikke noe problem med utedoer osv, men å komme inn til noe så fælt som dere beskriver: da tror jeg at jeg kunne holdt meg ei uke :P

Haha, vindu i døren er helt vanlig i Polen. Vi hadde vindu i både døren til do og til dusjen på dormen vi bodde på de første månedene av studiet.

Er også ett hotell i byen her hvor det er glassvegger inn til badet.

Verste opplevelsen jeg har hatt med toalettbesøk må ha vært en bensinstasjon på vei over fjellet fra Tsjekkia til Polen. Der var det avføring over alt! Til og med i vasken! Vi gikk fort ut derfra for å si det slik. Hadde aldri stoppet der om vi hadde visst at det var sivilisasjon rett rundt neste sving (bokstavelig talt) med både restauranter og finere bensinstasjoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrenningsdoen, også kalt krematoriet, på hytta til min tante&onkel. Putter i kaffefilteret, gjør det jeg skal, trekker ned... og ingenting skjer. Må plukke ut pissefilteret, dekonstruere dassen, tømme potta for forkullet bæsj, og kjøre den til reparasjon 4 timer unna. (den skyldige var forresten taktekkere som hadde hivd plast i doen og som nektet å innrømme det. :sint_01:)

Og, ikke ordentlig do men: Bak rhododendronen i felleshagen til rekkehuset vi bodde i da pappa brukte et halvt år på å pusse opp badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...