Gå til innhold
Hundesonen.no

Alaskakullet til Snøfrost


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg sitter å virkelig håper det blir noe av dette kullet! Gleder meg nok mer til dette enn jeg gjorde til forrige, for jeg synes hannen og kombinasjonen er veldig spennende. Skal selvsagt beholde en v

På tide oppdatere her kanskje? Valpene ble født 1. august etter noe som føltes som verdens lengste fødsel. Denali var utrolig flink, sta og utholdene akkurat som hun er i alle andre sammenhenger. J

Stakker valpene mine har blitt litt dårlig tid og ikke fått oppdatert tråden sin. De er  9 uker gamle nå. 3 har reist til sine nye hjem. Siste har en interessent som skal hilse på i morgen, og blir de

Sikker på at du skal beholde ei tispe fra dette kullet? For disse to er jo hanner :P

Neida ;) Min favoritt av frøknene på disse bildene er Flekken, tror jeg :)

Tja, jeg var i alle fall :P

Neida, skal ha en av tispene. Kan ikke ha en hann av disse her da de allerede har både mor og to halvsøstre her. Greiest med et hukjønn til i familien da ;)

Flekken har en større tilstedeværelse for tiden. Hun er kul hun, tror hun selv i alle fall. Veldig full av segselv :lol: Jeg digger jo sånne valper, men jeg velger ikke før de blir en del eldre. Dette kan jo endres eller i det minste kan søstera komme etter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flekken har en større tilstedeværelse for tiden. Hun er kul hun, tror hun selv i alle fall. Veldig full av segselv :lol: Jeg digger jo sånne valper, men jeg velger ikke før de blir en del eldre. Dette kan jo endres eller i det minste kan søstera komme etter.

hehe.. Jeg falt for Ali i løpet av første timen eller noe sånt jeg, hun var deilig sinna fordi hun ikke kom fort nok frem til puppen :lol: Men jeg tok ikke noe offisielt valg før de var 6 uker eller noe sånt, fordi jeg ville vurdere søsteren også.. Og søsteren er flott hun, mer lik moren sin enn hva Ali er, ei aktiv og frempå frøken, men samme hvor mye jeg prøvde, så var det bare Ali jeg endte opp med.. Fordi sånn er det bare med magefølelse og sånt :ahappy:

Søsteren har slått oss på alle utstillinger vi har vært på da :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror jeg overlever. Er dessuten ikke så lett å valpenappe noen her, det er flere som varsler om noen sniker seg inn på tomta. Men hilse på må du gjerne om du skulle være på disse trakter en gang.

Kommer lett på besøk om jeg er i området-ish, uavhengig av valper altså :)

Har du valpene boene ute eller inne forresten?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarten og Giganten snakker til meg :D Fy søren for noen deilige valper du har altså.

Takk, synes selv de er noe herlige små krabater. Selv om jeg vet det er en del "drittjobb" - bokstavelig talt - de neste ukene. Men de er jo bare så verd det :)

hehe.. Jeg falt for Ali i løpet av første timen eller noe sånt jeg, hun var deilig sinna fordi hun ikke kom fort nok frem til puppen :lol: Men jeg tok ikke noe offisielt valg før de var 6 uker eller noe sånt, fordi jeg ville vurdere søsteren også.. Og søsteren er flott hun, mer lik moren sin enn hva Ali er, ei aktiv og frempå frøken, men samme hvor mye jeg prøvde, så var det bare Ali jeg endte opp med.. Fordi sånn er det bare med magefølelse og sånt :ahappy:

Søsteren har slått oss på alle utstillinger vi har vært på da :lol::P

Litt som meg og Fjellbris. Fjellbris er ikke en tøffing riktignok, men hun var bare min hun. Så får søsteren bare slå oss i utstillingsringen ;)

Kommer lett på besøk om jeg er i området-ish, uavhengig av valper altså :)

Har du valpene boene ute eller inne forresten?

De bor inne :)

Har alle hundene inne om natta og alle er "stuehunder" på omgang, selv om stua er okupert av mamma Denali med valper akkurat i disse ukene.

Sosialisering av valper er hardt arbeid... alle fikk en runde på fange for kosing i dag. (ignorer det flotte og ryddige bordet med kjemibok osv i bakgrunnen)

11990521_10153133845792108_6140784388406

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser og gror. Nå har de også vært ute et par ganger.

11947569_10153137672362108_1324970065688

Stripa og Giganten

11752445_10153137672437108_6555063994096

Svarten

11990556_10153137672602108_6113984711167Lysen

11990408_10153137672667108_3033279156233

Flekken

Skal ta film til uka igjen @Tekopp. Mye greier med speisal og EDS denne helga så da har jeg ikke tid til å redigere noe film. Må bruke ledig tid til å vaske hunder :P

Er på tide at de får sine "ordentlige" navn synes jeg. Skal se om jeg får bestemt meg for hvem som skal hete hva i løpet av helga. Nå er de jo 5 uker gamle på lørdag.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta film til uka igjen @Tekopp. Mye greier med speisal og NSHK denne helga så da har jeg ikke tid til å redigere noe film. Må bruke ledig tid til å vaske hunder :P

Er på tide at de får sine "ordentlige" navn synes jeg. Skal se om jeg får bestemt meg for hvem som skal hete hva i løpet av helga. Nå er de jo 5 uker gamle på lørdag.

Skjønner godt at du er travel nå om dagen altså, er bare det at valpene er på sitt aller søteste nå ca :wub: (det er faktisk vitenskapelig bevist at valper er søtest mellom 4 og 9-10 uker om jeg ikke husker feil :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...