Gå til innhold
Hundesonen.no

Midlertidig stenge wordpress-side for endringer


Recommended Posts

Jeg har webhotell hos one.com og bruker wordpress. Jeg begynner å bli litt lei av layouten og lurer litt på hvordan jeg skal gå frem for å endre siden… Jeg vet det ikke er noe hokus-pokus å endre layout, men mens jeg holder på med dette vil jeg helst «stenge siden» midlertidig til jeg har fått gjort de endringene jeg vil. Er det en enkel måte å gjøre dette på uten å føkke opp hele siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en funksjon hvor du slutter å ha siden som "publisert" eller lignende? Det har jeg hatt på alle mine nettsider i alle fall...

Det kan være? Jeg bare tørr ikke prøve meg frem, for jeg klarte å kåle til hele siden den første gangen den var ferdig.

Det finnes også plugins man kan innstallere som legger en side over siden, hvor det f.eks kan stå "Under vedlikehold, straks tilbake!" etc.

Det hadde jo vært helt genialt om man selv har tilgang til å se på siden sin (noe jeg regner man har). Vet du hva den heter?

Edit: Fant en som heter «Ultimate Coming Soon Page», så regner med den fungerer på den måten :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp!

Tror jeg har brukt det innstikket selv, de er høvelig greie alle sammen å bruke :)

Fant et par stk jeg syns så interessante ut, så får bare teste ut når det blir aktuelt å leke seg litt med ny layout :) Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...