Gå til innhold
Hundesonen.no

kikker etter leilighet - Oslo


Arcticaa
 Share

Recommended Posts

Hei!

tenkte jeg kunne legge ut en liten notis her også, kanskje noen vet om leilighet til leie!

vi er et par som ser etter en leilighet i Oslo.Vi er studenter på UiO. vi ønsker følgende :

-2 roms(separat soverom),
-heelst innenfor ring 3, Egentlig er nærhet til Blindern det viktigste, akkuratt hvor er ikke SÅ viktig. men vi flytter nå fra nordstrand fordi nesten 1 time en vei er litt for langt å pendle da vi bruker veldig mye tid på skole.
-helst vaskemaskin og oppvaskmaskin, eller mulighet for å sette opp.
pris 10 000 - 11 500( da burde strøm/varmvann osv være inkludert)
-hyggelig om hund er tillatt da vi ofte passer en Lagotto

-innflytting slutten av Juli - 1 august.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

tenkte jeg kunne legge ut en liten notis her også, kanskje noen vet om leilighet til leie!

vi er et par som ser etter en leilighet i Oslo.Vi er studenter på UiO. vi ønsker følgende :

-2 roms(separat soverom),

-heelst innenfor ring 3, Egentlig er nærhet til Blindern det viktigste, akkuratt hvor er ikke SÅ viktig. men vi flytter nå fra nordstrand fordi nesten 1 time en vei er litt for langt å pendle da vi bruker veldig mye tid på skole.

-helst vaskemaskin og oppvaskmaskin, eller mulighet for å sette opp.

pris 10 000 - 11 500( da burde strøm/varmvann osv være inkludert)

-hyggelig om hund er tillatt da vi ofte passer en Lagotto

-innflytting slutten av Juli - 1 august.

Forrige gang jeg var på leilighetsjakt la jeg ut annonse på finn om at jeg var på utkikk etter leilighet som tillot hund. Da fikk jeg mange svar , og 90% av de som svarte meg hadde ikke lagt ut annonse. jeg endte opp med en ganske grei sokkelleilighet på songsvann som jeg aldri hadde funnet hvis ikke jeg hadde lagt ut annonse.

Hvis du i tillegg skriver at det er en stueren, voksen hund (hvis det er tilfellet) som dere passer så får dere sikkert noen greie tilbud :)

(jeg fikk også en del tvilsomme/creepy meldinger, så vær forberedt på det :P )

Håper dere finner noe :D Lykke til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...