Gå til innhold
Hundesonen.no

Innesko


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Må krype til korset å kjøpe meg innesko. Samboeren har mast om det i et år og jeg skjønner nå at det kanskje ikke er så dumt likevel.

Men jeg er ikke glad i å bruke innesko, så jeg vil helst ha sko som jeg nesten ikke merker at jeg har på meg :P

Noen som har noen forslag til behagelige innesko? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innesko til hva? Dansing, servering, eller bare inne hjemme? Skjønner ikke helt hvorfor samboeren din bryr seg med det (mannen min går stort sett barbent inne, han om det) med mindre han driver og strør spiker? :P

Jeg er veldig fornøyd med mine Scholl sandaler, og husker ikke lengre at jeg har dem på, de bare er der. Den modellen jeg har finnes ikke i Norge, men du finner et greit utvalg på de fleste skobutikker. Kjøp sandaler som kan justeres over foten, og som lett kan gjøres ren. Jeg hiver mine i dusjen når (!) jeg tråkker i hundebæsj i hagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja drar inn mye hår og dritt og når jeg tråkker rundt i sokker for å så slenge beina i sofaen etterpå blir der merkelig nok hår i sofaen også :P Samme nå som jeg har operert så må jeg ha beinet over pcbordet hans, og da følger det jo med alt jeg har vært borti på veien inne :P

Han (og hele familien han) er inne-sko typen, men jeg har ikke sett vitsen før nå hvor rengjøringen ikke er like hyppig som når jeg flyr rundt på to bein og krykker :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Stemmer for crocs jeg også. Grelleste skoene på jord, men fryktelig praktiske!

og sanne som jeg svetter som en gris i dem. Men når jeg har valp er dem framme da for dem er lette å ta på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.topaz.no/butikk/dametofler/rufus/

Sånne har jeg store planer om å kjøpe meg! Hadde lignende før inntil den ene ble spist opp av valpen min. Nå har jeg et par Shepherd tøfler: http://www.brandos.no/shepherd/henrik-oild-antique-13627-00/b105106De er veldig varme og deilige, men jeg har slitt dem helt ut i løpet av et par år.

Sånne tøfler fungerer jo ikke så bra når det er tretti grader og juli, men ellers syns jeg de er supre. Regulerer temperatur bra, er behagelige å ha på og lett å smette ut foten når man skal ta beina opp i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...