Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s G kull "Go big or go home"


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe å si... Enya er bare fantastisk Video kommer, om noen vil se

I år ble det virkelig "Go big or go home" og vi kunne jo ikke bare dra hjem - Så det ble go big. Her er G kullet 2015! Den store drømmen min er endelig realisert, vår Pearl`s Lega

Tusen takk alle sammen! Vi tok oss en tur ut i går (natt) bildene er tatt ved midnatt på en vakker liten plass som heter Følvika. Enya storkosa seg på stranda og i fjæra Dag 49

Herr grønn :wub:

Han er så uendelig fin! Han ble solgt i går, så nå har vi bare to gutter ledige. Lev. klare 16. August :)

De er superfine, digger at de har så forskjellige farger! Og så ler jeg meg i hjel av den vesle kua, "hit, men ikke lenger!" inni lekehuset. :wub:

Veldig gøy når alle i kullet skiller seg så greit fra hverandre, men jeg syns generelt sett vi har vært veeeldig heldig med alle de fine fargene vi har fått i kullene våre :D

Fine :wub:

Tusen takk :D

De er så skjønne nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :wub::wub:

Haha! Tusen takk! Jeg må jo bare si meg helt enig, de er supersøte :wub::D

Det er nå PL Thunderstorm og PL `s Cyclone som er ledige til riktige hjem fra 16. August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småttisene er 5 uker i morgen, Crufts valpegård har kommet, og er montert - For en genial oppfinnelse for oss med valper :D

Etter endel frem og tilbake har jeg har valgt mi lille Rav, og det ble Pearl`s Legacy`s Hurricane. :wub:

MBA_5615_zps4bh8fru5.jpg

MBA_5731_zps7lbe1bzr.jpg

Pearl`s Legacy`s Thunderstorm. Hannhunden med sort halsbånd. Denne gutten er min absolutt favo i kullet, hadde jeg vært på utkikk etter en god hannhund hadde denne karen blitt igjen tvert. Denne vakringen er ledig til riktig hjem, og mer enn gjerne til uts. interesserte!

MBA_5597_zpszdllgs82.jpg

MBA_5717_zpsbyjyt1bj.jpg

Pearl`s Legacy`s Diamond Dust. Hannhund med grønt halsbånd. Denne vakringen er solgt til Bodø.

MBA_5553_zpsosccamvm.jpg

MBA_5567_zpsuckrtx5h.jpg

Pearl`s Legacy`s Firestorm. Tispa med gult halsbånd. Denne jenta er også solgt.

1_zpshufepovd.jpg

MBA_5702_zpslncdo8wj.jpg

Pearl`s Legacy`s Cyclone. Hannhunden med turkis halsbånd. Han er også på leting etter sitt nye, og gode hjem

MBA_5629_zpsteonqoym.jpg

MBA_5707_zps2gnkbav8.jpg

Pearl`s Legacy`s Dust Devil. Hannhunden med blått halsbånd, han er også solgt og flytter til Harstad

MBA_5636_zpse1wi4cmh.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seigpining dette ass, vil ha både whippet og collie valp, helst igår! Og sjekk Thunderstorm da! Akkurat sånn jeg liker dem bygget og hode/uttrykksmessig! :wub: :wub: :wub: hadde passet godt sammen med Lunaen min han tenker jeg! :wub: (yngste katta mi)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thunderstorm :wub:

Han er bare så herlig den gutten! Både i kropp og sinn. Han er så tygg og trøff, elsker å leke og finner på så masse sprell :D Han er den første som kommer løpende til folk "Jeg vil hilse, jeg vil hilse nååå!"

Seigpining dette ass, vil ha både whippet og collie valp, helst igår! Og sjekk Thunderstorm da! Akkurat sånn jeg liker dem bygget og hode/uttrykksmessig! :wub: :wub: :wub: hadde passet godt sammen med Lunaen min han tenker jeg! :wub: (yngste katta mi)

Da må du skynde deg Rocket, det er et lite under at den gutten er igjen fortsatt. Han er dødslekker, og supersosial. Frem til dette stadiet vil jeg si han er den potensielt sett den beste valpen jeg/vi har avlet frem og jeg håper den gode utviklingen fortsetter :)

Herregud så vakre de er :wub: Elsker fargene og tegningene på hele gjengen :D

Tusen takk! De er supersøte hele gjengen :D

Syns ikke det forrige bildet av PL Hurricane viste hvor fin hun egentlig er, og jeg var ganske misfornøyd med hvordan overlinja så ut - Den ser altså bedre ut, så legger ut et bilde til av henne så hun også får komme til sin rett :)

I går kom eier av Diamond Dust på besøk for å hilse på valpen sin (og søsknene, og litt oss) og både han og moren falt pladask :) Det var kjemi med en gang :D

tyytty_zpso9h23h1c.jpg

Pearl`s Legacy`s Diamond Dust fikk hilse på eieren sin for første gang, og det var kjærlighet ved første blikk

90909_zps8rs66qex.jpg

Guttungen på fire har vært på ferie i barnehagen og har kost seg masse med småtrolla

8998_zpsiu5yabsi.jpg

5454_zps4nzxvqpu.jpg

11798329_10152882945276968_2025137509_n.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare så herlig den gutten! Både i kropp og sinn. Han er så tygg og trøff, elsker å leke og finner på så masse sprell :D Han er den første som kommer løpende til folk "Jeg vil hilse, jeg vil hilse nååå!"

Da må du skynde deg Rocket, det er et lite under at den gutten er igjen fortsatt. Han er dødslekker, og supersosial. Frem til dette stadiet vil jeg si han er den potensielt sett den beste valpen jeg/vi har avlet frem og jeg håper den gode utviklingen fortsetter :)

Tusen takk! De er supersøte hele gjengen :D

Syns ikke det forrige bildet av PL Hurricane viste hvor fin hun egentlig er, og jeg var ganske misfornøyd med hvordan overlinja så ut - Den ser altså bedre ut, så legger ut et bilde til av henne så hun også får komme til sin rett :)

I går kom eier av Diamond Dust på besøk for å hilse på valpen sin (og søsknene, og litt oss) og både han og moren falt pladask :) Det var kjemi med en gang :D

Pearl`s Legacy`s Diamond Dust fikk hilse på eieren sin for første gang, og det var kjærlighet ved første blikk

Guttungen på fire har vært på ferie i barnehagen og har kost seg masse med småtrolla

Ikke si sånt da! Jeg vil haaaaaaaaaa. :wub: Whippetvalp kunne jeg jo faktisk hatt sammen med beagledyret også. :frantics::wub: Årh... Om det bare hadde passt med ny hund nå. :wub:

Det er faktisk bare veldig dårlig gjort å skrive alt det der om Thunderstorm.. herregud, jeg er forelska :wub:

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

What she said. :ike::sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer da alltid med en whippet? :teehe:

Enig med Sprettballen :D

Åhh de var nydelige :) Bra at de fleste er solgt (og til nærområdet også :) )

Tuuusen takk! Veldig gøy å selge dem i nærheten, ofte reiser de veldig langt unna. Nå flytter Dust Devil til Harstad og Diamond Dust til Bodø, og begge har tanker om å stille - Så regner med vi får møtt de begge to endel i årene fremover :)

Hadde bare mannen og fornuften vært enige! �

Drit i mannen! :lol:

Valpene har bikket 6 uker, og om litt over ei uke reiser de. De er så trygge og sosiale alle sammen, og spesielt Thunderstorm syns ALT er alt for spennende og det må utforskes, han vil aller helst bli dullet ihjel, og hadde han kunne krøpet inn i folk tror jeg han hadde gjort det bare for å være nærmest mulig. En skikkelig ramp er han også.

Vi har fortsatt Thunderstorm og Cyclone ledig og mer snusk enn dette kan det neppe blI:

(Håper dere liker bildene like godt som meg :wub: )

MBA_7286_zpshm0xtauf.jpg

Pearl`s Legacy`s Cyclone aka Huskyen :D

MBA_7306_zps02wbahpu.jpg

Pearl`s Legacy`s Firestorm

MBA_7378_zpscse8q9bd.jpg

Pearl`s Legacy`s Hurricane - Rav

MBA_7333_zpshglqyatv.jpg

Pearl`s Legacy`s Diamond Dust

MBA_7469_zps2kxplnwk.jpg

Pearl`s Legacy`s Dust Devil

MBA_7442_zps6vhdqiiq.jpg

Pearl`s Legacy`s Thunderstorm

MBA_7020_zpsctyatwwf.jpg

Avslutter med meg og mi lille Rav :)

MBA_7515%202_zps41ixxsvy.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sprettballen :D

Tuuusen takk! Veldig gøy å selge dem i nærheten, ofte reiser de veldig langt unna. Nå flytter Dust Devil til Harstad og Diamond Dust til Bodø, og begge har tanker om å stille - Så regner med vi får møtt de begge to endel i årene fremover :)

Drit i mannen! :lol:

Valpene har bikket 6 uker, og om litt over ei uke reiser de. De er så trygge og sosiale alle sammen, og spesielt Thunderstorm syns ALT er alt for spennende og det må utforskes, han vil aller helst bli dullet ihjel, og hadde han kunne krøpet inn i folk tror jeg han hadde gjort det bare for å være nærmest mulig. En skikkelig ramp er han også.

Vi har fortsatt Thunderstorm og Cyclone ledig og mer snusk enn dette kan det neppe blI:

(Håper dere liker bildene like godt som meg :wub: )

MBA_7286_zpshm0xtauf.jpg

Pearl`s Legacy`s Cyclone aka Huskyen :D

Pearl`s Legacy`s Firestorm

Pearl`s Legacy`s Hurricane - Rav

Pearl`s Legacy`s Diamond Dust

Pearl`s Legacy`s Dust Devil

Pearl`s Legacy`s Thunderstorm

MBA_7020_zpsctyatwwf.jpg

Avslutter med meg og mi lille Rav :)

Hadde hytta vært solgt og jeg hadde sitte med pengene klar hadde jeg seriøst slitt med å ikke driti i hele mannebeinet og fornuften. Seeeeee på det blikket da! Det står mitt navn over hele den valpen der. :wub: *sukk*

Snakka med mannen sånn i forbifarten idag, han hadde ikke hatt noe imot valp om vi ikke hadde beaglepøbelen i hus fra før av. Så det er håp for fremtiden, før var stankelbenvalp helt uaktuelt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hytta vært solgt og jeg hadde sitte med pengene klar hadde jeg seriøst slitt med å ikke driti i hele mannebeinet og fornuften. Seeeeee på det blikket da! Det står mitt navn over hele den valpen der. :wub: *sukk*

Snakka med mannen sånn i forbifarten idag, han hadde ikke hatt noe imot valp om vi ikke hadde beaglepøbelen i hus fra før av. Så det er håp for fremtiden, før var stankelbenvalp helt uaktuelt. :P

Haha! Da går det jo rettveien iallefall, gi ham et år til så er det sikkert helt i boks :D

Pearl`s Legacy`s Hurricane aka Rav fikk seg en liten alenetur sammen med oss i går, og vi fikk testet den nye sela jeg syns hun ble så fin i :)

MBA_7655_zpsgiala2yi.jpg

MBA_7641_zpszd8y0aol.jpg

MBA_7607_zpsd3jbz0tl.jpg

Whippethaug på verandaen i forgårs :)

11823026_10152901840601968_6457873031566

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...