Gå til innhold
Hundesonen.no

Lure coursing med Tøflus


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Guest vivere

Mumle Mu har et meget godt poeng, min gode fotograf. Det er kun tre LC-prøver i året, hvorav kun to på Østlandet, og samojedhunder finner du sikkert på flere utstillinger enn akkurat den nå på lørdag. SÅ!

*jepp, jeg har lyst du skal komme til oss nemlig :D*

Dersom det ikke striregner eller blåser vannrett skal du ikke se bort fra det :) Koselig og utfordrende var det i Trøgstad :)

1483583_10153134898580860_12580643893485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Plis stå klar med knipse-knappen kl 8 for da skal mine test-løpe banen :) Og jarra, har sjekket værmeldingen, den sier det er opphold akkurat da *flir*

Klokka 8????

Jeg kommer nok men det var lovlig tidlig :) Tror ikke jeg klarer det nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Takk for en fantastisk fin dag i drittværet @Tøfflus. Til tross for blåst, vannrett regn og tåke var det bare hyggelige smilende mennesker - for ikke å nevne fartsfantomene av noen hunder :) Trenger nok mer trening for å få dem på kamerabrikka både flyvende og i full skrens så leira sprutet rundt dem. Og så må jeg få oppskriften på den utrolig gode grønnsakssuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fantastisk fin dag i drittværet @Tøfflus. Til tross for blåst, vannrett regn og tåke var det bare hyggelige smilende mennesker - for ikke å nevne fartsfantomene av noen hunder :) Trenger nok mer trening for å få dem på kamerabrikka både flyvende og i full skrens så leira sprutet rundt dem. Og så må jeg få oppskriften på den utrolig gode grønnsakssuppa :D

Samme til deg :) En trofast fotograf der du ukuelig sto og trosset vind, vann og heftig vær og knipset til fingrene ble blå. Du fikk jo en liten løpetur selv, etter utstyr som blåste kjekt av banen *flir* Det er mange som gleder seg til å se bildene dine, flere har allerede spurt :D

Skal formidle suppe-ønsket ditt videre til kokken for dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fantastisk fin dag i drittværet @Tøfflus. Til tross for blåst, vannrett regn og tåke var det bare hyggelige smilende mennesker - for ikke å nevne fartsfantomene av noen hunder :) Trenger nok mer trening for å få dem på kamerabrikka både flyvende og i full skrens så leira sprutet rundt dem. Og så må jeg få oppskriften på den utrolig gode grønnsakssuppa :D

Var litt frekk og tagget Heidi og meg selv på bildet av Geti og Terkel borzoi. Håper det er ok ? Bare å pøse ut flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Var litt frekk og tagget Heidi og meg selv på bildet av Geti og Terkel borzoi. Håper det er ok ? Bare å pøse ut flere :)

Bare tagg og del at hjertets lyst :)

Ser ingen bilder jeg?

Er ikke så rart det da :) Legger bare unntaksvis ut hundebilder på sonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Var det jeg trodde, derfor jeg syntes det var rart at bildene ble kommentert her, når flere av oss ikke kan se dem :(

Har lagt ut noen bilder på Lure coarsing sin side. Det er nok der yurij har sett dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Coursing ;) Flotte bilder!

Coursing selvfølgelig. :D

Takk skal du ha. Pga regnet og tåka/disen ble en hel haug slettet. Selv om de kanskje var skarpe nok ble de litt for diffuse etter min smak. Og siden det regnet vannrett ble frontlinsa på objektivet ganske våt og dugget. Men et hundretalls bilder ble det til slutt etter at mesteparten ble forkastet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Ligger de et sted man kan se dem?

Har lagt ut en link til Dropbox på LC-siden med noen bilder fra treningen forrige lørdag og så har jeg lastet opp noen bilder på LC-siden fra prøven fra igår. Legger ut en link på LC-siden i løpet av uka med bilder fra treningen igår 25. april når jeg får redigert dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...