Gå til innhold
Hundesonen.no

TapaTalk: Siste uleste


Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvis dette kom etter siste oppdatering TapaTalk gjorde, er det nok best å ta det opp med de. Jeg registrerer at noen bare opplever dette med sonen, og ikke andre forum. Det er ingen hemmelighe

Men det er jo bare et problem på hundesonen, ikke andre fora.... @ Jeg nekter å kjøpe android Sent from my iPhone using Tapatalk

Om de som administrerer på sonen kan fortelle meg hvilken versjon av tapatalk-plugin de har, så kan jeg sjekke den mot den plugin jeg har installert på equiforum, hvor det fungerer.

Posted Images

Men det er jo bare et problem på hundesonen, ikke andre fora.... @ Jeg nekter å kjøpe android :P Sent from my iPhone using Tapatalk

Har dere i det hele tatt klagd inn til TapaTalk?

Syntes det er mye sutring, og det er jo forklart fra sonen sin side at det ikke er så mye å få gjort med det, skjønner det er kjipt, men da hadde jeg prøvd å klage inn til dem å høre hva de mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere i det hele tatt klagd inn til TapaTalk?

Syntes det er mye sutring, og det er jo forklart fra sonen sin side at det ikke er så mye å få gjort med det, skjønner det er kjipt, men da hadde jeg prøvd å klage inn til dem å høre hva de mener. ;)

Jeg fikk problemet i går, så har ikke kommet så langt at jeg har fått kontakta tapatalk. Og når jeg da har lest tidligere at folk har hatt samme problemet regnet jeg med at de hadde funnet en løsning på det.

Og uansett, siden problemet kun befinner seg på hundesonen, ikke i andre fora, er det jo nærliggende å tro at det er sonen som er problemet, ikke tapatalk? Og da er det vel naturlig å ta opp problemet her, tenker jeg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk problemet i går, så har ikke kommet så langt at jeg har fått kontakta tapatalk. Og når jeg da har lest tidligere at folk har hatt samme problemet regnet jeg med at de hadde funnet en løsning på det.

Og uansett, siden problemet kun befinner seg på hundesonen, ikke i andre fora, er det jo nærliggende å tro at det er sonen som er problemet, ikke tapatalk? Og da er det vel naturlig å ta opp problemet her, tenker jeg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tenker bare som så at det har blitt klagd over dette i ganske lang tid nå, og om ingen tar det om med TapaTalk så er det litt naivt å tro at noe skjer.

Sonenfolka har vel allerede forklart at de ikke får fikset det per dags dato, tviler på at det har endret seg, hvis ikke hadde de nok fikset problemet allerede ;)

Men om du fikk problemet igår forstår jeg at du ikke har gjort noe med det enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kun på sonen det ikke fungerer så hvordan kan det da være tapa talk sin feil? Ikke at jeg er et teknisk geni men var det en feil med oppdateringen skulle det vel bli tull på andre forum også?

Det er vel litt naivt å tro at noe blir å skje om jeg som privatperson sender mail til tapa talk og sier at jeg bestandig havner på første innlegg i enhver tråd på akkurat forumet hundesonen - da må det vel være mer seriøst at noen av de som driver forumet tar kontakt og sier at flere av medlemmene deres har problemer? Eller er det bare jeg som tenker slik?

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt teit, men når jeg ikke får en løsning ved å kontakte en part, så kontakter jeg en annen part. Jeg setter meg ikke på ræva og klager uten å prøve å gjøre noe med saken :)

Det er kjipt at sonen ikke kan gjøre noe med problemet, men personlig hadde jeg forsøkt å finne andre måter å løse det på. Men det er bare et forslag fra min side, ettersom jeg misliker ting som ikke virker og ikke liker å gi meg før problemet er løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt teit, men når jeg ikke får en løsning ved å kontakte en part, så kontakter jeg en annen part. Jeg setter meg ikke på ræva og klager uten å prøve å gjøre noe med saken :)

Det er kjipt at sonen ikke kan gjøre noe med problemet, men personlig hadde jeg forsøkt å finne andre måter å løse det på. Men det er bare et forslag fra min side, ettersom jeg misliker ting som ikke virker og ikke liker å gi meg før problemet er løst.

Da leser vi åpenbart innleggene svært forskjellig. Der du ser syt og klag, ser jeg en bruker som informerer om at hun også opplever problemet. Hvilket gjør det mindre sannsynlig at problemet er direkte knyttet til en aktuell oppdatering, operativsystem etc.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da leser vi åpenbart innleggene svært forskjellig. Der du ser syt og klag, ser jeg en bruker som informerer om at hun også opplever problemet. Hvilket gjør det mindre sannsynlig at problemet er direkte knyttet til en aktuell oppdatering, operativsystem etc.

Det var ikke det innlegget jeg siterte jeg siktet til som syt og klag (det er alle innleggen samlet som blir litt slik) jeg ga et forslag til alle som har problemer. Det er jo foreslått tidligere, men ingen gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare som så at det har blitt klagd over dette i ganske lang tid nå, og om ingen tar det om med TapaTalk så er det litt naivt å tro at noe skjer.

Sonenfolka har vel allerede forklart at de ikke får fikset det per dags dato, tviler på at det har endret seg, hvis ikke hadde de nok fikset problemet allerede ;)

Men om du fikk problemet igår forstår jeg at du ikke har gjort noe med det enda ;)

Jeg har ikke fått med meg at sonenfolka har sagt de ikke får fikset det, jeg har bare sett at flere enn meg har hatt problemet. Men da får jeg se om jeg klarer å finne ut noe mer gjennom andre kanaler :)

(Strengt tatt så burde jeg ikke få fikset dette, for det er så irriterende at det gjør at jeg ikke sitter på sonen på jobb, noe jeg jo ikke akkurat bør :icon_redface: )

Edit; De har visst samme problem på Teslaforumet :teehe: Men der hadde det visst bare fiksa seg av seg sjøl for noen... Detektivarbeidet fortsetter... :cool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har noen funnet ut noe mer om dette problemet?

Jeg sendte en mail til tapatalk-support, men har ikke hørt noe. Etter å ha googlet litt ser det ikke ut som om man pleier å få svar fra de heller.

Klarer ikke å finne noen løsning på tapatalk-forumet, så hvis noen andre har knekt koden, blir jeg superglad om de videreformidler det!

*er visst mer avhengig av å lese sonen på mobil enn jeg trodde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen funnet ut noe mer om dette problemet?

Jeg sendte en mail til tapatalk-support, men har ikke hørt noe. Etter å ha googlet litt ser det ikke ut som om man pleier å få svar fra de heller.

Klarer ikke å finne noen løsning på tapatalk-forumet, så hvis noen andre har knekt koden, blir jeg superglad om de videreformidler det!

*er visst mer avhengig av å lese sonen på mobil enn jeg trodde*

Jeg hadde det problemet da jeg oppdaterte tapatalken sist, men etter den siste oppdateringa funker det igjen. Aner ikke hva jeg gjorde. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det problemet da jeg oppdaterte tapatalken sist, men etter den siste oppdateringa funker det igjen. Aner ikke hva jeg gjorde. :P

Ja, problemet kom med siste oppdatering hos meg, så nå venter jeg spent på ny oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke kommer svar fra tapatalk og beskjeden man blir møtt med her er "kjøp Android" og at man skal slutte å syte så er det rimelig kjipt. Jeg må innrømme at jeg tilbringer veldig mye mindre tid på forumet nå enn tidligere. Ikke at jeg tror det påvirker forumet eller at noen bryr seg, sånn er det. Ellers syns jeg @roxie88 sier det bra:

Det er vel litt naivt å tro at noe blir å skje om jeg som privatperson sender mail til tapa talk og sier at jeg bestandig havner på første innlegg i enhver tråd på akkurat forumet hundesonen - da må det vel være mer seriøst at noen av de som driver forumet tar kontakt og sier at flere av medlemmene deres har problemer? Eller er det bare jeg som tenker slik?
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett problem jeg har med tapatalk (og bare med hundesonen, ikke andre forum) er at nettbrettet mitt ikke klarer å huske forumet.

Søker jeg det opp er hundesonen det eneste forumet som ikke får en "+follow" ved siden av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hemmelighet at sonen har problemer (som oppsto lenge før vi overtok). Disse problemene står øverst på lista over ting som må fikses. Vi prioriterer disse før vi evt. ser på dette med TapaTalk. Pluginen er høyst sannsynlig utdatert, men vi kommer nok ikke til å bruke tid og ressurser på det før vi evt. får ordna opp i andre vitale greier her.

Beklager at ting tar så lang tid, men vi venter på at en bekjent skal få anledning til å se på sonen. Vi har jobbet med denne fyren før og han kan sakene sine. Siden han er så dyktig, er han også ganske travel. Men vi tror han er verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...