Gå til innhold
Hundesonen.no

Forvert/delt ansvar for Engelsk Setter gutt


Kamsi
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg er eier av en nydelig engelsk setter unghund. Han er snill, lydig, full av energi, kosete, elsker lange turer i skog og mark og holder på å trenes til jakt.

Jeg er imidlertid også student og er i perioder veldig opptatt, og kan se at han i fremtiden kan bli mye og hanskes med alene. Derfor tenkte jeg å høre om det finnes mennesker der ute som kunne være interessert i et slags delt ansvar for en hund. Enten det er en barnefamilie som vil se hvordan det er å ha en hund i en periode, jaktfolk eller bare folk som er glade i å gå og løpe turer i skogen.

Må selvfølgelig bli kjent og prøve om det er noen "kjemi" mellom hunden og dere, samt lage en fin avtale med hvordan ting kan være, men tenkte i første omgang bare å høre om det finnes mennesker som kan tenke seg noe sånt!

Vi holder til i Bærum, så vil helst at dere også gjør det. :)

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres da spennenede ut. Jeg har selv settere og har hatt det i mange år. Stort sett alle har vært omplasserings hunder eller hunder jeg har hatt litt delt ansvar for. Bor i trøndelag med skog og fjell rett utenfor døra. Hvis du kan tenke deg å låne han bort/trenger pass over litt tid, feks ett par uker el mer, har jeg nok mulighet for å hente å bringe for er noen turer nedover til østlandet innimellom. Jakter også endel så har du lyst til at noen tar han med noen turer på jakt kan det nok være en mulighet for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...