Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass 1-3 Mai.


Stine
 Share

Recommended Posts

Siden jeg synes min bedre halvdel fortjener en liten hotellweekend og mine faste bikkjepassere mest sannsynlig er på tur selv så frir jeg til dere Soniser :D

Det gjelder da 3 Staffordshire Bull Terriere, dere kan velge å vrake hvem og hvor mange :P Trym på 6 år, Tuva 5 år og Vigdis 2 år. Hvis dere vil så kan dere få dere en liten bondegårdsferie ved å bo her hos oss og :) Vi befinner oss da på Vestre Gran på Hadeland.

Trym går overens med alle tisper, men han kan være litt pågående. Får han tilstrekkelig beskjed fra damen så oppfører han seg som en gentleman.

Tuva går greit overens med det meste, men hun hater innpåslitne hannhunder og de får klar beskjed om å holde seg unna. Men hun gir en rask beskjed også er det glemt. Men hvis en tispe ikke tar den beskjeden så kan hun nok svare tøffere (aldri skjedd, men hun får ikke lov til å omgåes tisper som er "sterkere" enn henne)

Vigdis er et kapittel for seg selv, hun går egentlig ikke overens med noe :P

Vi reiser på formiddagen på Fredag og kommer tilbake tidlig ettermiddag på Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...