Gå til innhold
Hundesonen.no

NBSK & NDK Letohallen 25.-26. april


SFX
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er det uten Siberian på søndag? Klubben har ikke sagt nei til noen i 2015, noe som har blitt opplyst i flere omganger i felles email (var pga forvirring om ant utstillinger pr rase, stor cert eller ikke osv). Den er også satt opp på terminlista, eller var i alle fall for et par dager siden.

Kommer i hvert fall på lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det uten Siberian på søndag? Klubben har ikke sagt nei til noen i 2015, noe som har blitt opplyst i flere omganger i felles email (var pga forvirring om ant utstillinger pr rase, stor cert eller ikke osv). Den er også satt opp på terminlista, eller var i alle fall for et par dager siden.

Kommer i hvert fall på lørdag :-)

Ifølge NDK har dere sagt nei :P Men det går sikkert å rette opp, jeg skal videreformidle beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest Jonna

Påmeldt lørdagen.

Talli debuterer i veteran. Jeg vet hun røyter ned i mai, så selv om jeg egentlig er på nattevakt den helgen så bare måtte jeg melde på :P

*sende Mail til arrangør og spørre om å være sist i ringen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

På grunn av flere tilbakemeldinger om tekniske problem med NKKs påmeldingssystem, og etterslep etter påskeferien, har de to arrangørklubbene utsatt ordinær påmeldingsfrist til fredag 10. april. Det er derfor gode muligheter til fremdeles å bli med på denne dobbeltutstillingen, for de som har måttet gi opp underveis Uttrykksikonet smile

Ta gjerne kontakt om problemene vedvarer, eller ved andre spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX - vet du om det er noen mulighet til å få tatt siste elevarbeidet på ringsekretærutdanningen på utstillingen? Hvor sender jeg i så fall mail?

Jeg har ikke noe med ringpersonale å gjøre, men send en mail til dagfrid.hokstad@gmail.com, hun sitter med den oversikten. Det burde gå greit, jeg ser ikke for meg at vi har elever i bøtter og spann allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...