Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke V&H, hva skal jeg gi da?


Poter
 Share

Recommended Posts

Foreløpig ser det ut til å være det beste alternativet, ja :) Vet du hvordan prisen er der i forhold til V&H?

Husker ikke, får familierabatt så blir billigst sånnsett for min del om jeg gidder å dra og hente :P får det ferdig oppdelt og alt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noen som regnet på det og fant ut at det ble minst like dyrt som Taste serien til V&H.

Tasteserien til V&H koster (omkring) 46kr pr kg, altså to halvkilospølser til 23,-

Provit koster 449kr for en 14kg-sekk. Det blir 32 kr per kilo.

MINST like dyrt blir det hvertfall ikke ;)

Hvilke tall er det som er brukt i det regnestykket du viser til? Prisene kan selvsagt variere, men da skal de variere ganske mye også, for at Proviten skal bli dyrere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke fullfòr, eller?

Veksler du mellom lam og storfe, og slenger på noen fileter av laks/ørret/makrell i uka (veksle helst litt over hvilken type fisk og), er det supert og variert nok.

Eller så er det fullt mulig å kun gi en av disse med omega-3-tilskudd, men hadde ikke anbefalt å kun gi en proteinkilde over tid, om det ikke var nødvendig grunnet allergi for de fleste priteinkilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasteserien til V&H koster (omkring) 46kr pr kg, altså to halvkilospølser til 23,-

Provit koster 449kr for en 14kg-sekk. Det blir 32 kr per kilo.

MINST like dyrt blir det hvertfall ikke ;)

Hvilke tall er det som er brukt i det regnestykket du viser til? Prisene kan selvsagt variere, men da skal de variere ganske mye også, for at Proviten skal bli dyrere altså.

Provit frosset storfekjøtt?

veil. pris 383 for 14 kilo

Enda billigere, 27 kr kiloen, da vi nesten nede i halv pris av taste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en sekk med Taste of the wild til valpen som snart kommer hjem, den er uten korn. (kommer til å fôre V&H og tørrfôr på lille mor) :)

Kanskje du kan sjekket ut TOTW også, det er ihvertfall i samme "gata" som Orijen ;)

liten advarsel angående TOTW, begge hundene jeg har prøvd å fore det har nektet å spise maten sin etter ett par dager. Det var ikke samme sekk, så jeg tror ikke det var noe galt med foret, bare at de virkelig ikke likte det som mer enn "noe attåt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten advarsel angående TOTW, begge hundene jeg har prøvd å fore det har nektet å spise maten sin etter ett par dager. Det var ikke samme sekk, så jeg tror ikke det var noe galt med foret, bare at de virkelig ikke likte det som mer enn "noe attåt".

Jøss, så rart, jeg har hørt bare godt om fôret :)

Gamlemor som jeg har nå har spist en sekk med det og det gikk rett ned, nå er hun veldig matvrak da, men vi hadde besøk av en annen hund som fikk smake og hun spiste opp alt, hun pleier å være veldig sær på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så rart, jeg har hørt bare godt om fôret :)

Gamlemor som jeg har nå har spist en sekk med det og det gikk rett ned, nå er hun veldig matvrak da, men vi hadde besøk av en annen hund som fikk smake og hun spiste opp alt, hun pleier å være veldig sær på mat.

Var overrasket over det selv, men så har jeg litt rare hunder ;) Ellers syns jeg TOTW virker som ett veldig fint for, og hadde nok foret på det om jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var overrasket over det selv, men så har jeg litt rare hunder ;) Ellers syns jeg TOTW virker som ett veldig fint for, og hadde nok foret på det om jeg kunne.

Får håpe hun spiser det, hun får mye kjøtt osv hos @ og spiser det bra, så da er hun ihvertfall ikke kresen fikk en veldig bra pris på det, så derfor jeg ville prøve det i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva pris på np ligger på? Og erdet omtrent samme foringsmengde som på v&h?

Det er samme mengde som v&h ja, prisen varierer fra 24,50 pr kg om du kjøper en blokk til 15,75 pr kg om du kjøper 20 blokker. Prisen synker gradvis ettersom hvor mange blokker man kjøper, liste på hjemmesiden deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme mengde som v&h ja, prisen varierer fra 24,50 pr kg om du kjøper en blokk til 15,75 pr kg om du kjøper 20 blokker. Prisen synker gradvis ettersom hvor mange blokker man kjøper, liste på hjemmesiden deres :)

ååh fant ikke liste. Men fant forhandler på tynset, får ta en telefon til han etterhvert når vi får bedre fryseplass. V&H gidder jeg ikke pga søl og kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh fant ikke liste. Men fant forhandler på tynset, får ta en telefon til han etterhvert når vi får bedre fryseplass. V&H gidder jeg ikke pga søl og kylling.

Om du vil inn å se så finner du den på forsiden http://www.norwegian-polar.no/ du må bare trykke på der det står "bestill her" så kommer prislisten opp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...