Gå til innhold
Hundesonen.no

Vakre blandingshunder


Arcticaa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

har mange fine bilder av blandinger brennende på hardisken og tenkte å lage en mutt appreciation tråd! bare fordi blandinger virkelig kan komme ut awesome looking jeg har virkelig ingen anelse om

Har selv en blandingstispe på 2 år. Hun er 50% jämt og 50% østsibirsk laika. Bra lynne og elsker å jobbe, men er samtidig en veldig rolig og behagelig type.  Vennlig mot alle folk og går godt overens

Bustern min syns jeg var en fining. Ikke så veldig objektiv da men.

Posted Images

22 timer siden, MegaMarie skrev:

Så utrolig søt! :wub: Lignet en mini border collie!

Etter at vi hadde flyttet hit dro jeg på en agilitytrening med henne, vi hadde trent en del der vi flyttet fra. Vi kjørte litt egentrening og det var en del folk rundt. Så roper noen plutselig til meg "hvor gammel er hunden?" jeg svarer "hun er 4" Hvorpå de sier "ja, 4 måneder??" i en litt skarp tone(vi trente med høye hopp, hun gikk som stor hund) og jeg bare "Ehm nei, 4 år." De trodde tydeligvis at jeg trente agility med høye hopp og alt med en 4 mnd. gammel valp. Ikke så rart de ble litt skarpe i tonen xD

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...