Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal reise: Oslo - Trondheim, 29 januar?


ida
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du egentlig ikke ber om det, og at vi ikke kjenner hverandre, men om du skulle stå fast uten pass til Tinka kan jeg godt være backup. Pleier aldri å ha mulighet når soniser ber om pass, så når det endelig er en gang jeg har fri så måtte jeg bare si ifra :innocent::ahappy: Håper det løser seg sånn at dere får dratt begge to!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

Hvis det blir fly/ tog og SiriEveline ikke kan, så kan jeg alltids passe Tinka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg vil så veldig gjerne se teatertruppen til Ia spille forestillingen sin i Trondheim. Jeg jobber jo, men har ordnet fri fredag 30. Da er siste forestilling og det hadde vært så fint å være der :)

  • Kan noen ta med meg og Tinka torsdag ettermiddag eller kjempetidlig fredag? Vi kan ta toget hjem på lørdag, eller blir gjerne med i en bil da også :)
  • Jeg kan ta fly eller tog, men da trenger jeg Tinkapass, for det blir mye for henne å bli med på den type tur. Bilturer kan tilpasses hunden litt bedre. @SiriEveline? Flaut å spørre, for du sier alltid ja :heart:

Har jeg sagt at jeg er veldig glad i dere i det siste?

Edit: Kanskje noen har kjempelyst på en roadtrip til Trondheim og bli med på studentteater? Jaaa, vi tar en felles sonentur! Hurra! :lol:

Jeg sier som alltid ja med glede!

Til pass altså, noen så lang biltur tror jeg ikke kroppen min hadde orket for øyeblikket :P

Da var man hjemme fra julebord, januarbord eller hva nå enn, litt deilig å kunne snike seg hjem tidlig når man uansett ikke drikker noe. Men det var veldig hyggelig og med god mat!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir fly/ tog og SiriEveline ikke kan, så kan jeg alltids passe Tinka. :)

Tinka og Mozza har vært partners in crime før, de. Haha, Tinka har det ikke med å bjeffe på andre hunder, men de to sammen, altså. Jeg gikk med de to små løse og Fibi og Scilos i bånd (litt tilfeldig, men like greit). Plutselig fyker småtuppene opp stien mens de nibjeffer. Det går fem sekunder, så kommer de enda fortere tilbake med en berner og en grønnis i hælene. Hahaha, det var heldigvis bare greie hunder og jeg gaula til de andre hundeeierne (som forgjeves ropte på hundene sine) at småbikkjene kunne bare ha det så godt, når de var så frekke :lol:

Edit: Så søte dere er som vil passe Tinka og jeg tror ikke en snartur til Trondheim står øverst på ønskelisten hennes. @SiriEveline er hennes første mamma og vil nok være hun vi spør først, men det kan hende Tinka ikke er helt ferdig med løpetiden enda da og da kan det kanskje bli litt heftig med Tetris.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...