Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø, 21.-22. februar


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det ser faktisk ut som at det IKKE blir snøstorm i Bø i år

Storm er påmeldt i åpen og vi jakter på storcertet

Nå må vi jo stille i championklassen Om oppdretteren kommer over melder vi nok på

Så spennende :D Krysser fingrene!!

Haha, takk. Ikke spesielt optimistisk, men jeg elsker jo å stille henne, så det får gå som det går. De fire norske VG'ene hennes er alle tatt på NKK-utstillinger, men jeg prøver å tenke på alle klasseseierne og BTK-plasseringene for å veie opp. :P

Heia Løsti! :cheer:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuma og Tanuki (og meg) er eminent reisefølge. Begge to har mulighet for championat..trur jeg. T vet jeg, men siden K er ungarsk champion er jeg usikker på om han trenger ett eller tre norske cert. Uansett så jakter han på cert :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på ringtrening med dommeren, så frister det ikke veldig å stille noen, egentlig..

Noen som vet om det er valpeklasser der?

Pleier bare være på uteutstillinger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuma og Tanuki (og meg) er eminent reisefølge. Begge to har mulighet for championat..trur jeg. T vet jeg, men siden K er ungarsk champion er jeg usikker på om han trenger ett eller tre norske cert. Uansett så jakter han på cert :P

Det skal holde med et stort cert i Norge, når han har championat fra annet land fra før av. Det er noen unntak på championat som ikke godkjennes, men et ordinært ungarsk championat er innenfor.

Vi har veldig trivelig dommer på berner, og han likte Foenix veldig godt på en stor spesial i Sveits da hun nettopp hadde fylt to år - når er hun tre og et halvt og vanligvis enda bedre. Men jeg tviler på at han kommer til å like henne nedrøytet, med hengepupper, dårlig overlinje og lite muskler etter å ha dedikert seg til morsrollen :D

Jeg har utstillingsabstinenser, men ikke så sterke at jeg melder henne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...