Gå til innhold
Hundesonen.no

Julebilder 2014


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

også:

Disse er på årets julekort her

Posted Images

Også leppestiften til Trym da <3 :lol: Herlig!

De ser jo faktisk riktig så fornøyd ut. Min plan er å kjøpe reinsdyrgevir og ta et bilde av Melvin med de på hvor han ser SKIKKELIG missfornøyd ut og bruke det som julekortbilde :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også leppestiften til Trym da <3 :lol: Herlig!

De ser jo faktisk riktig så fornøyd ut. Min plan er å kjøpe reinsdyrgevir og ta et bilde av Melvin med de på hvor han ser SKIKKELIG missfornøyd ut og bruke det som julekortbilde :teehe:

Han ødelegger alle bilder med den tusjen!! :sint_01: Jeg fikk plassert lua til nissen foran på ett par bilder, men de ble jo uklare selvfølgelig :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Fantastiske bilder. Ser ut som det er en del blandede følelser rundt julebildetakning :D

Hihihi, jeg kan avsløre at han er mer glad i action-bilder! XD Reinsdyrhornene ble forøvrig "spist" utenom fotografering. De hadde ligget i en kurv i evigheter, og plutselig en dag fant han ut at de skulle dø. :P Så nye horn ble innkjøpt fra Ungarn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet var nydelig :wub: Jeg elsket treet i bakgrunnen som var uklart, det så veldig amerikansk ut, og jeg elsker amerikanske juletrær! Kjempe fin skrift og en søt hund i front :wub:

Hehe, takk! :D Treet er faktisk selvhogga i egen skog, så veldig langt i fra amerikansk. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...