Gå til innhold
Hundesonen.no

Blåser og dobbelt bilbur selges! (ev. yaris felger)


Guest LXT
 Share

Recommended Posts

AEOLUS Stainless Steel blåser selges. Husker ikke ny pris, har hatt den i 4 år og den er meget pent brukt og ser omtrent helt ny ut. Godt trykk, og det følger med ulike munnstykker. Kan velge mellom kald og varm luft. Blåsehastigheten velges med den gule skruknappen du ser på bildet.. Selges kun fordi jeg ikke har bruk for den lenger.

Kr. 700,-

391338835_342.jpg

Selger også Kela dobbeltbur som er brukt i en Berlingo Multispace til kelpie og kooiker, og to kelpier før det igjen. Den ene siden er litt større og mer firkantet enn den andre som er litt smalere.
Mål og bilde kommer senere i dag.

Trebunn som har vært dekket av underlag hele tiden og er like helt. Selve buret er godt brukt, men er like helt. Skilleveggen av tre ble spist opp av en valp, så den må erstattes om man vil ha vegg der. Kan enten bestilles hos Kela eller kjøpes på Maxbo etc.
Kan få med stativ til å sette det på om ønskelig, slik at det kommer opp i høyden.

Selges kr. 1000,-


Har også Yaris Verso felger brukt til en 2004 modell som selges for 300kr om noen skulle trenge det.
Nærmere info kan gis ved interesse.

SEND PM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha blåseren

Goldenen er gjørmete og våt hver eneste tur, må alltid skylles etter tur.

Den er god! :) Skal den sendes eller har du noen i Oslo-området som kan plukke den opp for deg? Ser du bor et lite stykke unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se bilde av kelabur :)

Jeg feilet skikkelig med bilde, for det var mørkt da jeg kom hjem fra jobb, og så har jeg ingen utelys her som gjør at jeg får fram buret på bildet i mørten. Men, jeg er kanskje hjemme litt før fra jobb i morgen, i værste fall får jeg tatt bilde i dagslys på lørdag :P

Buret er for bredt til at jeg får det inn døra til huset her, så det funker ikke å ta bilde inne heller. Buret står i bilen.

Det ser ca sånn ut bare at den høyre delen er litt større enn den venstre. Dørene og treplatene er helt like.

6609497_fullsize.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Berlingo nemlig, men det er bakseter i, da blir det kanskje litt trangt? Dobbeltbur blir muligens litt overkill uansett da.. Men hadde vært kjekt med litt bedre plass enn han har i variocagen, får ikke utnytta at det kan trekkes ut i lengden, så vurderer å skaffe et bur der bredden er lengden, liksom. Haha, kjempebra forklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Berlingo nemlig, men det er bakseter i, da blir det kanskje litt trangt? Dobbeltbur blir muligens litt overkill uansett da.. Men hadde vært kjekt med litt bedre plass enn han har i variocagen, får ikke utnytta at det kan trekkes ut i lengden, så vurderer å skaffe et bur der bredden er lengden, liksom. Haha, kjempebra forklart!

Jeg har dobbeltbur baki berlingo multispace 5 seter, så det er fullt mulig om du ikke har behov for mye plass ved siden av buret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Berlingo nemlig, men det er bakseter i, da blir det kanskje litt trangt? Dobbeltbur blir muligens litt overkill uansett da.. Men hadde vært kjekt med litt bedre plass enn han har i variocagen, får ikke utnytta at det kan trekkes ut i lengden, så vurderer å skaffe et bur der bredden er lengden, liksom. Haha, kjempebra forklart!

Jeg har dobbeltbur baki berlingo multispace 5 seter, så det er fullt mulig om du ikke har behov for mye plass ved siden av buret :)

Jeg tror du har helt rett i at det går, for jeg har buret helt ytterst mot bakluka og da ser det ut som at det er akkurat plass til å få satt inn setene som følger med bilen nemlig. Sender deg PM i morgen bie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mål på buret? :-)

Redigerkngsknappen er ikke synlig for meg her på tlf så da skriver jeg målene her så lenge.

H: 60cm

L: 1m

B: 80cm

Stativet har samme mål, men høyden er 35,5cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...