Gå til innhold
Hundesonen.no

Glucosamin til hund


Mirapusen
 Share

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt vår første boks. Hos veterinæren fordi det var så vanskelig å få tak i andre steder. Og ikke minst vite hva som er bra og mindre bra.

ReDog Joint Balance Vet. 180 tabletter til ca 500kr (2 tabl i døgnet for 20kg hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det var svindyrt, hva betaler dere for en slik boks og hvor mage gram inneholder den?

Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund.

Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,-

Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund.

Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,-

Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet.

Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett?

Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett?

Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter.

Orifarm heter den jeg pleier å kjøpe, sist var de derimot utsolgt så da kjøpte jeg heller Samin.

Kjøper på Apotek 1 i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske.

Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver.

En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir Orijen 6 fish som har glucosamin i seg. (Gir forebyggende) Har ellers fått tips om å handle i sverige om jeg vil gi utenom/mer enn det fôret inneholder. :)

Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det..

Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det.. Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye? Sent from my iPhone using Tapatalk
Om du trenger å gi utenom vet jeg ikke, men det inneholder altså: Glukosamin ...........1250 mg/kg Er på mobil, men du finner altså info i nettbutikken til morene.no er ute å flyr så blir litt i farten dette :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske.

Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver.

En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks.

Ikke værst! Skal boksen oppbevares i kjøleskap når den er åpnet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...