Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesokker - den evige letingen etter de perfekte


Recommended Posts

Nå nærmer det seg vinter og guffent vær her på sørlandet og som alltid prøver jeg å finne noen ordentlig gode potesokker til Enya.

Vi har et par fra Walker som ligner på disse, men de er for store, veldig stive og sitter dårlig på uansett hvor mye jeg strammer. De har nemlig bare en borrelås. Og vi har prøvd Pawz, men disse isolerer jo ikke noe for kulden som vi kommer hjem til i juleferien på østlandet.

Så det jeg ser etter er potesokker som isolerer mot kulde og som ikke trekker til seg fuktighet. Og som ikke er så stive at bikkja nesten får gangsår av å bruke de, men at de sitter godt på labben. Finnes det? :)

Har søkt litt rundt på nettet og funnet noen som virket ålreite, men de finnes jo kun i store størrelser så da er jeg tilbake til start. Har kikket på både dogbooties og troll sine, som virker som er populære blant soniser, men ingen av disse er både varme og vanntette..

Er jeg nødt til å ha forskjellige typer potesokker avhengig av om det er snø eller sørpe?

Har funnet noen fra gresshoppa, men det virker ikke som de var så veldig vanntette.. Også var de relativt dyre for en studentlommebok, men hvis det er det beste alternativet så er jeg villig til å legge litt penger i det. Bare kjedelig hvis de faller av og blir borte..

Hjeeelp :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne fra greshoppa, eller i alle fall noen veldig like, til Salza. Har hatt dem i årevis. Så de er veldig gode, dersom man bare ikke mister dem :D Er på utkikk etter samme type til Flink også, men vil helst kjøpe i en butikk der jeg kan prøve dem...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne fra greshoppa, eller i alle fall noen veldig like, til Salza. Har hatt dem i årevis. Så de er veldig gode, dersom man bare ikke mister dem :D Er på utkikk etter samme type til Flink også, men vil helst kjøpe i en butikk der jeg kan prøve dem...

Så godt å høre at du har hatt dem lenge :D jeg vil også helst prøve i butikk, men i dyrebutikkene i nærheten har de ikke noen som er ålreite..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...