Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørreundersøkelse til gruppeoppgave


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Hei dere flotte soniser!

Jeg har en gruppeoppgave i et av fagene jeg tar og som tema har jeg valgt hund og fôring. Som en del av gruppeoppgaven, må jeg lage en spørreundersøkelse og jeg må ha noen som vil svare på den.

Hvis dere kunne tenke dere å svare på den, så trykk her og jeg elsker dere for alltid :flowers:

Edit: Greit å nevne at det er helt anonymt og den skal kun leveres til foreleseren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Siste spørsmålet var litt håpløst når man har flere hunder og allerede har svart at man har flere hunder da :/ Tok ett gjennomsnitt, men jeg har en som gjør fra seg ca en gang om dagen og en som gjør fra seg ca 4 ganger for dagen, selv om de fores likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Siste spørsmålet var litt håpløst når man har flere hunder og allerede har svart at man har flere hunder da :/ Tok ett gjennomsnitt, men jeg har en som gjør fra seg ca en gang om dagen og en som gjør fra seg ca 4 ganger for dagen, selv om de fores likt.

Takk for tilbakemelding! Godt poeng, det skal jeg ta med når jeg analyserer data jeg har fått :)

Takk til alle som har svart allerede! Dere er gull! :D:flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Besvart, og lurer veldig på hva eiers kjønn har å si for avføringsfrekvensen til hunden :D

:lol: :lol:

Mye analyse som skal gjennomføres og sånn, og jeg vil snakke om bæsj ift hva man fôrer på :P Også kan det jo være interessant å se hvor forskjellig kvinner svarte ift menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Da har jeg stengt siden for å kunne svare på spørreundersøkelsen! Jeg har fått langt flere svar enn det jeg trengte til oppgaven, og det er kun takket være dere :flowers:

Nå er det 8 sider med analyse, også satser jeg på at dette blir en fin oppgave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besvart, og lurer veldig på hva eiers kjønn har å si for avføringsfrekvensen til hunden :D

Mannfolk ser nemlig ikke at bikkja bæsjer, og plukker ikke opp :aww:

Jeg savnet også flere svaralternativ.

Både på bruksområde til hunden og type fór :)

Svarte i dag tidlig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...