Gå til innhold
Hundesonen.no

Almanakk


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jeg pleier alltid å kjøpe Moleskin weekly planner (den minste størrelsen, 9x14 cm). Syns det er kjekk størrelse på den. Det er passelig plass til å notere møter, fester, forelesninger, jobb og andre hendelser på dagoversikten, også er det utrolig kjekt å ha en notatbokside for hver uke. Der noterer jeg handlelister, leselister, bursdagsgaveideer, viktige ting jeg må huske å få gjort i løpet av uka, billettinformasjon, prioriteringslister også videre.

+ for enkel og clean design uten dilldall.

Sånn ser den ut inni:

5502_b5ad_960.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å kjøpe Moleskin weekly planner (den minste størrelsen, 9x14 cm). Syns det er kjekk størrelse på den. Det er passelig plass til å notere møter, fester, forelesninger, jobb og andre hendelser på dagoversikten, også er det utrolig kjekt å ha en notatbokside for hver uke. Der noterer jeg handlelister, leselister, bursdagsgaveideer, viktige ting jeg må huske å få gjort i løpet av uka, billettinformasjon, prioriteringslister også videre.

+ for enkel og clean design uten dilldall. 

 

Sånn ser den ut inni:

Postet bilde

Den så ikke dum ut! Mulig jeg må sjekke ut den hakket større hvis det finnes, siden jeg må skrive opp timeplanen i tillegg for hver dag. Men holder en knapp på den!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så ikke dum ut! Mulig jeg må sjekke ut den hakket større hvis det finnes, siden jeg må skrive opp timeplanen i tillegg for hver dag. Men holder en knapp på den!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har brukt den som er hakket større, 13x21 cm, i snart 10 år. Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra Personlig Almanakk for i år, men fikk tips om Smartphoto, hvor en får med enda flere egne bilder til samme prisen, så skal teste de for neste år.

Jeg har i hvert fall vært veldig fornøyd med PA, men det er jo bare enda mer kos å ha flere bilder innimellom månedene og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen, tar du den så har du livet mitt   :|

Joda, den funker greit den også.. Men den blir fort veldig uoversiktlig fordi jeg får feks me meg veldig unødvendig info når jeg abbonerer på timeplanen osv. Det er litt spesielt opplegget vi bruker :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min 5. fra personlig almanakk nå, veldig fornøyd med den. Men neste gang vil jeg ha noe litt mer ferdig, jeg har begynt å miste kreativiteten min når jeg skal lage på PA, og den jeg har nå er så lite spenstig at jeg nok går for en moleskine neste gang, de ser fine ut synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkelt at jeg har en svart fra Grieg. Da bytter jeg bare ut innmaten. Fordelen er at arkene med passord til ulike nettsider, andre nyttig ting å huske som telefonnr og adresser er der. Så slipper jeg å skrive inn de hvert år. Enkelt og greit, ikke så spennende men det funker for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Moleskine, men ikke den med Snoopy da :P
A5, en side pr dag. Tykk og feit sak, men den koster like mye som den jeg har nå som er i A6. Og jeg liker å rable litt så da ble det en større en for neste år.
Er veldig glad i den. Jeg elsker å skrive med blyant på pair, så jeg holder på den tradisjonelle almanakken :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har filofax og elsker den! A5 størrelse, så den er ganske stor, og med alt jeg har i så veier den 1,13 kg, men jeg elsker den. Der har jeg god plass til å skrive alt jeg trenger, pluss at jeg kan dekorere masse :D Den er litt dyr, me absolutt verdt det!

iw3ubr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de fra moleskin en del år, og trivdes best med den med dager på begge sidene, for å få mer skriveplass pr dag, og jeg brukte nesten aldri notatsiden. Men nå har jeg gått helt over til å bare bruke telefonen. Sier som @JeanetteH , tar du den, så har du livet mitt.
I forrige uke datt den i do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de fra moleskin en del år, og trivdes best med den med dager på begge sidene, for å få mer skriveplass pr dag, og jeg brukte nesten aldri notatsiden. Men nå har jeg gått helt over til å bare bruke telefonen. Sier som @JeanetteH , tar du den, så har du livet mitt.

I forrige uke datt den i do...

:huh::bye::baby: Kjente panikken ta meg her!

Godt jeg har backup på mac og ny tlf i skuffen *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...