Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til havanais-valp


Tempus
 Share

Recommended Posts

Vi skulle jo egentlig fått valp for et par uker siden, men han ble dessverre avlivet pga en hjertefeil.

Vi har nå funnet en ny valp og krysser alt vi har for at det går bra denne gangen!

Navnet den første valpen fikk var Charlie. Vi vurderer å kalle denne også Charlie, men er litt usikre.. Det er det navnet jeg har ventet et par år på å få gi til en hund, så det er rart å skulle finne andre navn.

Andre navn vi tenker på er bl.a. Aron, Timo og Marco.

Har dere noen flere fine forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke Charlie? Hvis du har ventet på å få bruke det, så er det jo fint å nettopp kunne gjøre det. At dere i utgangspunktet kalte den forrige valpen Charlie gjør kanskje ikke så mye, såvidt jeg skjønner så rakk han aldri å bli med dere hjem?

Jeg tror helt ærlig at dere kanskje kan komme til å angre om dere går for et "andrevalg", så jeg sier - gå for Charlie :)

edit; ooooh, den valpen der kjenner jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere!:D

Fikk svar fra oppdretter i går om at valpen er frisk, så da skal vi hente han i morgen! Som vi gleder oss :D

Vi har bestemt oss for å kalle han Charlie, men vi er fortsatt litt usikre.. Dersom vi ikke synes det passer når vi henter han i morgen så går vi for Marco. De siste dagene har vi begynt å like det navnet veldig godt!

Artig at du kjenner til valpen, marjea! Da kjenner du han nok mye bedre enn oss enn så lenge ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Charlie! :)

Han er så fryktelig søt. Elsker å bli klødd på magen og jakte på løv ute. Det er mye lyder her vi bor, og han er ikke redd i det hele tatt. Skal utforske alt :D

Men det må sies at vi blir ganske utslitte også! Han biter og finner på nye rampestreker hele tiden. Han vil heller ikke spise noe særlig, men det blir vel bedre etterhvert som han blir tryggere hos oss :)

På natten sover han et par timer før han må på do, og etter det tar det rundt en halvtime å roe han ned igjen, så søvn blir det ikke mye av for oss :P

Jeg hørte du ikke bor så langt unna oss, så om du vil så kan vi jo møtes etterhvert som han blir litt større! :)

Gulrot smaker godt og er gøy å leke med!

post-13641-0-17933900-1414522502_thumb.j

Han har lært seg "sitt" sånn halvveis allerede :D

post-13641-0-75286000-1414522519_thumb.j

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...