Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen


Mumriken
 Share

Recommended Posts

På fredag skal jeg hente denne nydelige valpisen, men hun har ikke fått noe navn enda. Jeg hadde hele tiden tenkt hun skulle hete Milla, men etter å ha besøkt henne noen ganger er jeg ikke helt sikker på om hun er en Milla alikevel.. Så jeg trenger litt inspirasjon for å finne det rette navnet ☺ Har til nå vært innom Milla, Sandy, Ayla, Zelda og Maja... Men klarer ikke bestemme meg? Noen gode navneforslag?

post-10426-0-31599400-1413708453_thumb.j

post-10426-0-72099300-1413708527_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla og Sandy er mine favoritter av de du listet opp, og hun kunne kledd begge. Også syns jeg også hun ser ut som en Molly :D

Kan jeg spørre hvor hun er fra? Jeg henter selv en sheltievalp rundt juletider, hun er fire dager i dag og jeg tenker masse på navn :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet henne og det ble Milla til slutt Veldig fint kull ja med superfine og trygge valper! Så spennende med din valp Jenny! hvem er foreldrene? Er det sort/hvit du skal få? ☺

For en skjønning, hun ser definitivt ut som en Milla :wub:

Mor er Wildwood Flower's Joan Baez "Maya", far er Caravan Knight Of The Dark "Lito". Jeg skal ha en bi-blue jente :ahappy:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...