Gå til innhold
Hundesonen.no

Selger/gir vekk diverse hundeting: Puppia sele, Ezydogsele, pawz..


Recommended Posts

Selger litt diverse ting som bare ligger å støver ned. Kjøper betaler porto.

IMG_3755_zpsb5ce7c26.jpg

DSC01241_zps68562b6b.jpg

Puppia Ritefit sele i str. M. Justeringsmuligheter både i hals og rundt magen. Lite brukt, men med noen små flekker her og der. Men ingen store synlige flekker eller slitasje. (Orbiloc-lykta følger ikke med) Selges for 100 kr.

DSC01236_zpsb1ff9c45.jpg

12 pak. Paws i størrelse x-small. Kun fire av de som er prøvd på, ikke brukt noe ute. Selges for 100 kr.

IMG_3754_zpsd178b00c.jpg

Bæsjeposer fra biltema. Uåpnet. Gis bort.

IMG_3753_zpsb0f187b8.jpg

Flexi mini svart. 3 meter lang line. Passer til hunder opp til 8 kg. Lite brukt. Selges for 50 kr.

IMG_3752_zps33ba1e2e.jpg

Reiseskål i stoff. Noen flekker utenpå som lett kan vaskes vekk. Gis bort.

IMG_3751_zps4607dbb2.jpg

Flippy flopper frisbee, selges enten samlet eller hver for seg. De flyter i vann. Selges for 20 kr stk eller 30 kr samlet.

IMG_3750_zpsdde96062.jpg

IMG_3749_zps43f0eda2.jpg

Ezydog sele i str. Small. Lite brukt av bretonvalp, derfor noen hår på brystplata. Men kan enkelt fjernes. Ingen synlig slitasje, kun en skrape på logo på ene klipsen - se første bildet. Selges for 100 kr.

DSC01252_zps377e83f5.jpg

Hurtta Motivation godbitvske mini. Selges for 50 kr.

Endret av førstegangs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i både Puppia og Ezydog selen, må bare undersøke litt ekstra om det kan passe en sheltietispe, men jeg trooor det. Og isåfall tar jeg gjerne med reiseskål også :ahappy:

Den er grei! Tror nok det skal passe en sheltietispe, for puppia selen er for stor til min dvergpuddel selv om den er på innerste stramming rundt magen, og Ezydog selen kan jo stilles både rundt bryst og mage ganse stort ;) Men jeg holder tingene av til deg til du sier ifra når du vet om det passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...