Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosettsamling


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Vet vi har en, men fant den ikke.

Og sist gang den var oppe, hadde jeg EN BIR valp med BIG3valp rosett. :P Det var det jeg hadde å skryte av. Hehe. Men det var veldig stort for meg den gang. :P

Men nå har jeg jo fått flere. :D

Jeg er så "barnslig" at jeg elsker rosetter enda. :P Tror aldri jeg går lei egentlig, hehe.

945931_10152277379047352_298604332605884

10418965_10152277379137352_5010923917422

Santos sine. :D Slutta å kjøpe CK etter han ble NUCH, da fikk jeg ikke lov mere. :P

10389619_10152277500802352_6329443557304

10690046_10152277500862352_8510066292778

Cajsa sine. :D

Hun er jo bare 11mnd og vært på 9 utstillinger som junior, hvor hun har fått CK på 8 av de, og ikke minst plukka 4 BIM. :D Det er krystatus, hehe. :D

Også er det Sasha, Kiara og Bamse sine. :P Men altså jeg leter etter plass. :P Men de har ikke plukka så voldsomt som de to andre her. :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Bra det ikke bare er meg som er "barnslig" i så måte.
Jeg måtte til og med ha med den lille pokalen man får for 25,- på NKK og jeg.
Men, blir bare med CERT-rosettene, og en og annen Excellent om de er fine.
Mine henger bare etterhverandre på en snor, i rekkefølge som utstillingene har vært. Pluss i trappegangen har jeg de fineste da. Men, kunne tenkt meg å gjort noe mer ut av det, men har så dårlig fantasi :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Stilig! :D Jeg synes rosetter er stilig selv jeg! Henger opp på veggen fordi jeg synes det er kjekt å kunne småskryte litt av hva de har oppnådd.

2014-09-22172412_zpsf85b2458.jpg

Derfor er det veldig kjedelig at dette er den eneste de noen gang har "vunnet" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Bra det ikke bare er meg som er "barnslig" i så måte.

Jeg måtte til og med ha med den lille pokalen man får for 25,- på NKK og jeg.

Men, blir bare med CERT-rosettene, og en og annen Excellent om de er fine.

Mine henger bare etterhverandre på en snor, i rekkefølge som utstillingene har vært. Pluss i trappegangen har jeg de fineste da. Men, kunne tenkt meg å gjort noe mer ut av det, men har så dårlig fantasi :P

Ja mine har hengt på en snor lenge, men det tar så stor plass. Hehe. Og jeg begynte å slite med veggplassen for Santos sine. Så da kjøpte jeg "tyggis" på bokhandlen, til 40kr. :P Og klistra de opp med det. Vips så ble det så mye mer plass. :D

Har 4 rosetter i stuen, det er 2stk BIS rosetter og 2 "årets valp" rosetter fra klubben, hehe. :)

Stilig! :D Jeg synes rosetter er stilig selv jeg! Henger opp på veggen fordi jeg synes det er kjekt å kunne småskryte litt av hva de har oppnådd.

2014-09-22%2017.24.12.jpg?_subject_uid=1

Derfor er det veldig kjedelig at dette er den eneste de noen gang har "vunnet" :P

Får ikke opp bilde.

*skuffa*... Trodde det sto rottesamling :P var veldig spent på den!

HAHA, ja det hadde vært noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Trenger bare en hylle eg :P Har heldigvis ikke mer, setter litt mer pris på premier som kan brukes eller spises opp :)

Jeg og. Alle pokaler blir kasta. Glass går bare inn i skapet hvis de ser ok ut :P Jeg blir veldig glad når jeg får litt skikkelige ting. Leker og godbiter er veldig greit. For er også greit om det er ett "vanlig" skikkelig for. Sist jeg fikk forpremie var det Köbers, det ligger i skapet og blir kasta om ingen vil ha det. Men så har jeg en gang fått en flott salatbolle i glass, to ganger bodum-termokopper og gavekort på hundemassasje. Det er ålreite ting å få syns jeg :)

Rosetter er koslig når man får dem, men de betyr ingen ting for meg når jeg kommer hjem :P Noen har blitt borte og noen ligger i en skuff. Tror jeg :P Den jeg fikk i går ligger på spisebordet og blir lekt med av en katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...