Gå til innhold
Hundesonen.no

Springer-pass i Bergen lørdag til søndag


Evelzz
 Share

Recommended Posts

Vi skal i bryllup i morgen, og plutselig ble det litt kaos med pass av hundene. Ingen krise - de kan klare seg fint i bilen liksom, men det er litt trasig for de stakkars små barna.

Vi trenger hjelp til ett av tre forslag:

- aller helst pass av Lille. Emma og Oliver er til en viss grad under kontroll, så Lille er egentlig nøtten i puslespillet. Hun er som sagt veldig grei, blid som en sol, men bortskjemt. Hun sover løs eller i bur, men bør være alene hjemme i bur i nye hus ettersom hun har litt spenstige ideer til tider (som f.eks at vi kom hjem til OL i dopapir her forleden :P ). Hun kan ikke være løs med andre enn oss uten inngjerding - hun leker katt og mus til man blir sinnsyk!

- pass av alle tre sammen. Emma (4 år, verdens enkleste, ingen tull), Lille 1 år (mange hakk mindre enkel. Blid, leken, men mye energi og leker med lyd), og Oliver 7 mnd (Ganske enkel til unghund å være. Blid, rolig og grei, egentlig bare søt. Han er helt husrein, men greit å ha et halvt øye på ham).

- pass av de to yngste. Jeg kan trimme dem og levere slitne hunder, og de er levelig da altså. Lover.

Betaler godt, og kjører, henter og leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille er bare snill med både valper og voksne, men hun er litt voldsom og litt "mye". Det var null stress når Oliver kom, men hun er en sånn som de små trenger litt pause fra nå og da :lol: Hun er mer valp enn dem liksom :P

Kan evt skille de om det blir veldig voldsomt! :) når leveres og henter hun evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt skille de om det blir veldig voldsomt! :) når leveres og henter hun evt?

Det er ganske lurt ja! Skulle det passe, kan jeg gjerne sende med henne et bur. Der går hun i koma på sekundet.

Det helt optimale er om hun kan leveres litt før 11, så henter jeg henne ca. 11 på søndag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lurt ja! Skulle det passe, kan jeg gjerne sende med henne et bur. Der går hun i koma på sekundet. 

 

Det helt optimale er om hun kan leveres litt før 11, så henter jeg henne ca. 11 på søndag igjen :) 

Regner med det går fint. Skal bare dobbeltsjekke med samboer når han kommer hjem om en 15 min ish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...