Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris på tannkjøttbetennelse medisin


Martesofie
 Share

Recommended Posts

Vet ikke hos hund, men om mennesker har tannkjøttbetennelse bruker man ikke medisin, men tannrens og skikkelig rengjøring i etterkant av tannrensen med tannbørste og tanntråd. Da forsvinner betennelsen "av seg selv".

Hos vår vetrinær betaler vi mellom 1000,- og 1500,- for tannrens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det du lurte på i det hele tatt, men anbefaler denne tannkremen:

http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Pleie-hygiene/Munn-tenner/Aloe-Vera-Tandkraem.htm

Den er jo beregnet til mennesker egentlig, men med kun naturlige ingredienser er den helt trygg til bruk til hund. Aloe vera er jo kjent for å være sårhelende, så tenkte bare den passet fint til din hundes tilfelle. I tillegg er den jo billig.

Kjempegod erfaring med den til min egen hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hos hund, men om mennesker har tannkjøttbetennelse bruker man ikke medisin, men tannrens og skikkelig rengjøring i etterkant av tannrensen med tannbørste og tanntråd. Da forsvinner betennelsen "av seg selv".

Hos vår vetrinær betaler vi mellom 1000,- og 1500,- for tannrens.

Ok! Vet selv det om mennesker da jeg har hatt det selv. Men vi skal dit om noen timer så får sikkert svar da :)

Trym fikk antibiotika mener jeg, husker ikke hva det kosta da men er vel ikke så fryktelig dyrt.

Ok, da håper vi han får no for det, for han spiser så lite om dagen.

Ikke det du lurte på i det hele tatt, men anbefaler denne tannkremen:

http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Pleie-hygiene/Munn-tenner/Aloe-Vera-Tandkraem.htm

Den er jo beregnet til mennesker egentlig, men med kun naturlige ingredienser er den helt trygg til bruk til hund. Aloe vera er jo kjent for å være sårhelende, så tenkte bare den passet fint til din hundes tilfelle. I tillegg er den jo billig.

Kjempegod erfaring med den til min egen hund.

Tusen takk for tipset :D vi skal se pm vi kan få prøvd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...