Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårlig service eller er det bare sånn det er?


Debbie
 Share

Recommended Posts

Jeg har nå flere ganger kjøpt ting i dyrebutikker. Og siden jeg sykler til butikken, og ikke har bil eller hentemuligheter- så har butikken selv sagt de kan levere.

Og her er saken:

Vi avtaler et tidspunkt, og dag- og de kommer ikke. Når jeg ringer og lurer så er det:

Oi, det glemte vi...jajaja. Er du hjemme...... Hvis jeg svarer benektende at det ikke svarer, så er det utrolig så vanskelig kunde jeg er.

Vi hadde en avtale da jeg faktisk var hjemme, og ventet og venter og ventet.

Nei, du kan helst ikke bare sette det på utsida av døra mi. Det er VARMT UTE, og jeg har bestilt rått kjøtt, og det er flere timer til jeg kommer hjem fordi jeg er på jobb. Det var en grunn til at jeg spurte om dere kunne komme den dagen, og det tidspunktet.

Er jeg så vanskelig eller det bare dårlig service. Jeg får jo varene etterhvert, men jeg må alltid vente, og ofte avlyse ting da jeg må vente på at de skal dukke opp for å levere.

Og når jeg kjøper for flere tusen kroner, og mange hundre kg for så er det jo faktisk innbringende for butikken..

Noen andre som har lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om denne butikken har levering av varer som en service de gjør normalt, eller om dette er helt spesielt bare for deg? Er dette normal service, eller du betaler ekstra for å få dette hjemkjrt, så er det dårlig av dem, men om dette er noe de gjør helt utenom normalen, så synes jeg kanskje ikke man skal være alt for kritisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det høres ut, så har butikken tilbudt seg ekstra service til deg. Mest sannsynlig har de da ikke en vane/rutine på det, så noen der må kjøre det ut spesifikk for deg. Da tror jeg det kan være lett å glemme rett og slett, iom de sikkert har nok med ting å gjøre i butikk også.

Men klart, har de en avtale med noen, så bør de holde det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på butikken, og litt slingringsmonn må man ha. Men å be om at de kommer innenfor et tidsrom på et par timer burde være ok. Om det er noe de tilbyr som ekstraservice til deg så er det kanskje en litt annen sak.

Her leverer Dyresjappa innenfor faste tider (enten 13-16 eller 17-20, to dager i uka), og ringer om vi ikke er hjemme eller bare ikke svarer på døra. Men vi har tørrfôr da, så det får de sette utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det tilbys til alle eller er en ekstra service så er det jo elendig kundeservice? Hvis man faktisk ikke klarer å gi kunden det man helt frivillig lover så bør man jo ikke love det?

Helt enig i dette, tilbyr de seg så får de klare å levere det de har lovet også. Veldig dårlig service og markedsføring av seg selv å holde på frem og tilbake med en kunde på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...